IQfemtio2 & Slukarn - Na Nana
Tjenahoppsan, typ 100 år sen vi slängde ihop en låt sist eller åtminstone 8 månader sen. Båda har varit i en ICKE-RAP-SVACKA.
Men, nu har jag kirrat min studio, feeeeet nice! Så nu lär det rulla på lite med låtar osv!
Well, denna var mest på skoj, ha kul och langa gärna kritik!
Låten: Länk till http://www.speedyshare.com/965953634.html
Texten:
IQfemtio2:
Tänder lampan, riktar den emot min weedrök Kollar mig i spegeln, röda ögon.. jag är skithög! Jag är så jävla bäng att folket tror att jag är snuten Stämmer delvis, invaderar både inomhus och ute!
Alla känner IQ alla har hört hans musik Karlakarl den slog igenom som den neger som blev vit Hata inte på mig nu, för jag är inte nazi Bara jävligt hög på grönt och jävligt skön och jävligt knasig
Jag klampar in som en brottsling på en rättegång Händerna bakom min rygg och tunga steg allt eftersom Att jag är rappare med allt för stora klädesplagg Byxorna är trippel x-tra large, så jag är jävlig ball
Man måste vara gangster annars får man bara kuk Tyvär är allt jag ger till ickegangsters faktiskt bara kuk Jag blir alltid utpekad för att vara skadeglad Ingenting jag skäms över, nej, så ska det va!
Ref: Na Nana! <- Så jävla hardcore!
Slukarn:
Snipp snapp snut nu är mitt tjack slut Dick cock kuk, samma sak men endå kul (AeeH!) Känslan ej orginell, en konstig kväll Jag somna själv, vaknar upp som en bombad älg
Bake and wake, bake a cake, fake på fake Glada vanor till rimliga priser(?) Hej på dig, mig på dig, tjej som tjej Det var kul så när kör vi reprisen
Luta dig tillbax och slappna av Känn min påle upp i din anal Känslan den smittar av sig Så turn around baby och sug av mig'
Känns tungt nu, spriten ligger i bakhåll Bäst o hämta pipan innan jag blir till en knasboll Seg och slö, cp störd En blandning av carola och släktingarna hedenhös
Ref: Na Nana x2! <- Så jävla hardcore!
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.
|