Real talk - Garra & Lex (Album)
Länk till http://WWW.REALTALK.SE (Inlägget ändrat av luthgr3n 2009-04-26 16:38:42) (Inlägget låst av Mabande p.g.a.för många uppningar 2009-04-30 09:19:12)
Detta är min forumsignatur
Garra & Lex har släppt nytt album!
Efter en lång vinter med hårt arbete så släpps nu Real Talks 2a album.
Titeln lyder "Garra & Lex" och visar att vi numera är 2 personer istället.
Vi har slitit hårt och är väldigt stolta över resultatet, och är glada att kunna
presentera skivan för er alla.
På producentlistan hittar ni namn som: Kopiera, Fingal, Garra mfl
Gäster på skivan är: Sinai (Varbergsbröderna), Anta, Mattias och Anna.
Sååå, gå genast in på www.realtalk.se och tanka hem "GARRA & LEX" och droppa mer än
gärna en rescension/åsikt/tanke här i tråden då vi vill ha feedback på vårat arbete.
Långa rescensioner innehållandes alla låtarna skulle vara väldigt kul att läsa! =)
finns även låtar från plattan på våra myspace-konton inom kort.
Länk till http://www.myspace.com/lexhiphop Länk till http://www.myspace.com/garrarealtalk Hoppas vi ses runt om i landet på någon av våra spelningar, närmast nu är Uddevalla 9e Maj
och Borås 29e Maj.
Länk till http://www.realtalk.se Länk till http://www.realtalk.se Länk till http://www.realtalk.se asså, right place to be. Nu kör vi!
01 - Intro Beat: unknown 02 - Ingenstans att gå Beat: Garra Vers: Garra, Lex. Reff: Mattias 03 - Hör Upp Beat: Kopiera Vers: Lex, Tretton, Desdichado, Garra 04 - Aldrig Ensam Beat: Kopiera Vers: Lex, Garra. Reff: Anna 05 - Be för mig Beat: Jimi Libra Vers: Anta, Lex. Reff: Mattias 06 - Vilken dag, Vilken tid Beat: Garra Vers: Garra. Reff: Anna 07 - Återblick 2007 Beat: unknown Vers: Lex 08 - Garra & Lex Beat: Kopiera Vers: Garra, Lex 09 - Tankar om livet Beat: Jobro Vers: Lex. Reff: Mattias 10 - Real Talk är tillbaks Beat: Fingal Vers: Tretton, Garra, Lex 11 - Toner av förändring Beat: Jono Vers: Garra, Lex. Reff: Anna 12 - Min Kung Beat: Garra Vers: Garra
Tungt ska tanka och kommer med kommentar :)
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Jag svär på att jag kommer med en kommentar, så nu har ja lovat som du sa :)
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Aldrig ensam : Lex jag tycker du lägger de tungt rätt skön röst flyter bra fet text. Tycker att detta va bra du får 8/10 . Garra du har utväcklas sen jag hörde dig senaste. du har skönt flow du har helt okej text, Flyter på bra du får 7/10 . Reffrängen diggade jag inte så mycke . men men Be för mig : Antagonisnte du är riktigt tung. men diggar inte skåne dialekt så mycke hehe smaksak. men du lägger de tungt tung röst asså. din text va helt underbar tunga rimm flyter bra och du flowar tungt asså inte mycke att klaga på du får 10/10 .Lex Du vet att du har skönt röst. flyter riktigt bra. diggar din text lite "kassa rimm" men du flyter bra flowar grymt du får 8/10 Mattias Reffrängen är Riktigt jävla tung du har världens skönaste sång röst asså svääär. Finns inte ett skit att klaga på. Bra gjort du får 10/10 Vilken Dag, Vilken Tid : Lex inget o klaga detta är den skönaste låten du gjort än sålänge . du har riktigt skönt flow flyter helt okej. Texten är fett bra och din röst du har så skön röst den får 9/10. Anna Reffrängen är riktigt bra du har skön röst och kan ta tonerna riktigt bra :) inget att klaga på 10/10.Återblick 2007 Lex diggade inte denna så mycke . vet inte varför direkt men den va inte så himla bra :/ Garra & Lex hahaha riktigt skönt intro "" HAHAHHAHAHHAHAH Till låten nu då. .. Garra Du lägger de bra helt soft, inte de bästa du lagt men de va helt okej. flowet va okej och texten va skön flytet nice. LexLex Du lägger de skönt inte de bästa du kickat men de va skönt skön röst helt okej text. tankar om livet : lex Detta va riktigt bra den kommer pumpas skönt flyt flowar bra skön röst den får 9/10 .Real Talk är tillbaks : Tretton du lägger de riktigt fett du va tung fet text riktigt tungt flow finns inte mycke mer att säga du har tungt flow . 10/10 Garra De bästa jag har hört med dig . Tungt flow riktigt fet text skön röst detta va riktigt bra. Reffrängen va inte så bra . 9/10 Lex Säger som jag sa till garra 9/10 Toner av förändring : nene inget jag diggade inget jag kommer lyssna på. Sorry Min Kung : Garra ne inte något mannen. Sorry diggade absolut inte. Ingenstans att gå : Garra de här va riktigt tungt detta va de bästa du lagt. texten va skön flowet va tungt du flyter bra. Lex : Säger precis som garra mycke bra gjort Hör upp Diggade inte sorry diggade ingen diggar inte den sortens musik. vet inte varför men hehe DEN BÄSTA LÅTEN ÄR INGEN STANNS ATT GÅ. DETTA VA EN RIKTIGT TUNG SKIVA =)
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Har tankat albumet och lyssnat lite, så jag kommer med en kommentar senare, kanske inte lika utförligt som McBlaster... men nästan kanske! Haha. Allt jag hört låter fett som fan!Fredens!
bla.
Är inte hemma nu, men ska lyssna och kommentera när jag kommer hem! :) Ser fram emot det.
Hej
Intro - Ja finns väl inte mycket att säga om det hära, jag blir lite rädd för beatet, låter som när alla orcer ska slåss i sagan om ringen lite ;( haha!Ingenstans att gå - Första låten ja hörde på denna, och ja blev enormt imponerad på era flow här och beatet var otroligt skönt :)Garra - Din text och ditt flow flyter på riktigt skönt :) Riktigt fint lagt!Lex - Jag tycker du flyter på fint här! Men de finns en sak som ja haka upp mig på och de är när du säger "Ingen bryr sig längre och ingen bryr sig oooom" men men, de va inget större. Texten är skön :)Beatet - Det är enormt härligt, riktigt imponerad på den som proddad ( Vem ? )Reff - Mattias sjunger enormt bra och man får lite gåshud när man maxar volymen.Sammanfattning; En ritkigt fet låt, och jag tycker de var en stark första låt på plattan!Hör upp - Detta var tyvär inget ja gillade.Garra/lex-låt ; Beatet var tråkigt, flowet var också rätt tråkigt! nej vet inte riktigt vad ja skall säga om denna. tyvär!Aldrig ensam - Hihi, detta var ju våran lilla hemlighet lexie ;D Nej ja tycker faktiskt denna är riktigt härlig! : >Lex ; Jag tycker du lägger soft här, lite sådär chill laidback! Go röst och go text :)Garra ; Du har utvecklats och du visar de på denna plattan! Du var riktigt skön här, lät en gnutta "tråkig" men i överlag lägger du det skitfett :)Beatet : Beatet är riktigt mysigt : ) refrängen ; Jag gillade detta, Lätt refräng med en sångerska! Om man får fråga vem är det :) ? Nej hon la det bra på den och de passa in på både beat och låt!Be för mig - Jag vet inte riktigt vad ja ska säga om denna låt, och ja har redan gett dig feedback på denna. Men gör en sammanfattning; Beatet är grymt härligt, verkligen grymt härligt! Anta i denna låt är bland de första skåningar ja kan lyssna på, fet text, feta rim och fett flow! och i denna låten tyckte ja du hade utvecklats sen släppen innan denna låt! Inte det fetaste rimmen, men budskapet är där och ja känner inget behov av att höra alla feta rims :) Mattias på denna reffen är helt guda, den är så mysig !Vilken dag, Vilken tid - Skitfet låt, beatet och flow, text var riktigt härligt!Lex ; Du la de fett både flow och rim och allting som ska vara där, sitter där!Garra ; Säger precis samma som med lex!Refräng/beat ; Enormt härligt båda, sikken bössa bruden har, big up!Återblick 2007 - Nej tyvär, inget ja digga faktiskt, du kan bättre lex!Garra&Lex - hahahhaha fyfasen va härlig låt boys!Garra ; Du flyter på något lustig sätt på beatet, lyricen var lite smårolig och sånt :) FINT!Lex ; hahah samma som ja sa till garra, detta gjorde du tvärfet :) texten är smårolig!Beatet/sammanfattning; Jag digga detta hårt, skitbra att den kom in på platten! en sådan där liten humoristisk låt, FETT BEAT FETT GJORT!Tankar Om Livet - Skitfett beat, skitfet låt :) Lex my man! ; Du flyter på enormt bra här, bland de bättre! texten och allting är tokskönt, tycker du gjorden denna låten riktigt bra, och andra versen känner jag igen! bland de bättre på plattan!Real Talk är tillbaka - tRetton ; Riktigt fett may, du har beatet i handen! Texten och flowet är fett!Garra ; Du hade gött flow här, men i mina speakers så går ljudet upp och ner, vet inte kan vara mitt fel. Men text och flow är skitfett här :)Lex ; Detta var bra, riktigt fett. Texten och flowet är bra!Refräng/beat ; beatet är riktigrt härligt och jag älskar dessa refrängen, DUNDERFETT!! Denna har varit bland de bättre :)Toner av förändring - nej nej nej nej, Inte min smak! Jag ger ingen större kommentar av denna sen inte beatet eller "genren" faller mig alls i smaken, men jag kan då säga iallafall att refrängen var skön, enormt behaglig röst!Min Kung - Nej inte heller ! Jag satt och vänta på något som aldrig kom, detta fall mig inte i smaken, tyvär!Plattan i helhet ; Jag tycker ni gjorde en väldigt stark insats på denna platta, roligt att se att lex utvecklas mer och mer hela tiden både flow och lyric. Och garra du har verkligen utvecklats bra här! Du lägger det fett på de flesta låtarna! Mattias och de andra som var i refrängerna la de gudomligt, riktigt härliga röster! Big up för er! Jag ger ingen "brahets skala" på låtarna för att ja tycker inte de behövs, men fortfarande är "Be för mig " min favort, den går ut och in i mina speakers sen den släpptes. Peace från er torevi ! <3 hojta!
OJOJOJ riktigt kul med långa rescensioner, uppskattas stort! en liten rättelse bara: i "Vilken dag, vilken tid" så är jag inte med på låten. Garra rappar bägge verserna, men jag har fått fin kritik för min vers? :) låter vi så lika? hehe fortsätt tanka, kommentera och älska eller hata, vilket som, let us know! peace
kul att se att folk tar sig tid att kommentera och lyssna på musiken! hoppas det trillar in fler rescensioner under dagen folks!
www.realtalk.se
haha, då tar jag tillbaks de och säger att garra la en fet låt :)
01 Intro- Sjukt manligt!02 Ingenstans Att Gå- Yeaaah, Garra kickar en av de bättre verserna jag hört med honom nånsin! Finstämd text, röstläget passar perfekt och flytet börjar bli säkrare- BRA JOBBAT KARLSSON! Mattias refränger är guld värda, jag är kär i snubben- på ett manligt vis! Samma med Lex som för Garra, bra text och attityden i rösten passar perfa. Jag är lite småkär i beatet med! Lex, jag nämnde ju att det fanns ups and downs på detta album? Denna låt tillhör ett av de absoluta guldkornen!03 Hör Upp- Beatet får mig att tänka på Saw-filmerna, soundtracket som spelas vid slutmontagen i var film u know? Tycker Lex kunde låtit lite hårdare eller blödigare i rösten för att matcha beatet bättre- dock är det ju rapptekniskt bra i vanlig ordning. Refrängen tycker jag inte var så jättebra tyvärr, kändes lite väl "invecklad" för en låt med ett så simpelt (om än djupt) tema. Tycker inte om andra snubben, han försökte köra snabbt då och då men sluddrade till då och då så det lät inte alls bra.. Synd att han ville köra med ett flow han inte kan hantera på ett album, för när han körde i lägre tempo lät det ganska bra. Åååh, Tretton, han gillar vi- han kan detta med snabbflow och att få det att låta bra. Tycker du inte matchade beatet alls flytmässigt, men på nåt magiskt sätt så låter det skitbra ändå. Fulsnyggt på sätt och vis, men it's all good bwoi! HOOKA, HOOKA, VI SKA HOOKA >:( Sjukt party när Garra började speeda upp här och var i sin vers här, han lyckades ganska ok med det ändå jämfört med tidigare låtar jag hört honom göra sånt tycker jag allt! Men snälla, försök att använda din röst mer för du låter så bräcklig bakom micen i alltför många låtar..04 Aldrig Ensam- Anna langar mysreffN samt mysiga dubbs eller vad-bövelen det heter i verserna! Mer med henne, och Mattias förstås, om än i seperata tracks! HÅLL FAST VID ERA SÅNGARE, OKÖJJ?!?! Nu pratade Pontus medan jag lyssnade på verserna, den jäveln. Det jag uppfattade lät dock mer än ok i vanlig ordning. En väldigt chillig låt som jag gillar ganska mycket- vet dock inte om den sparas då den som sagt är väääldigt chill. Men vafalls, det är ju snart sommar och då går sånt här an..!05 Be För Mig- Ännu ett av de absoluta guldkornen på plattan- Alla presterade verkligen på topp i denna låt och resultatet är enastående. Denna låt ska in i mitt iTunes om det så är det sista jag gör, tycker Anta langade en sjysst kontrast gentemot er andra och det var väl ungefär vad låten behövde i mitt tycke! Jag vet inte vad jag ska säga riktigt, det är verkligen bland det bästa jag hört med er alla och alla levererar verkligen toppklass på topicen. BRA JOBBAT GÖBBAR!06 Vilken Dag, Vilken Tid- Beatet är sån där perfekt mix av rock och lugn som jag älskar, visste inte att Garra kunde göra beats men detta var ju enastående i mitt tycke! Refrängen är även den snuskmysig, Anna kan verkligen sin sak- hon förgyller verkligen låtarna hon är med på och matchar beatet näst intill perfekt! Garra langar mysrappen med ett allt bättre flyt, röstläget är väl dock lite njaeee enligt mig denna gång. Dock passar det på ett fulsnyggt sätt, men jag tycker verkligen du ska jobba mer med din röst i fortsättningen. Dock en ruskigt bra låt från Garra trots att han inte hade Lex vid sin sida denna gång!07 En Liten Återblick Från 2007- Som du själv sa var detta mer något av ett mellanspår, och det spelade sin roll väl i det syftet! Inget man direkt sitter och tokdiggar till, men det är lyssningsbart. Lex visar Bamse i vanlig ordning!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
08 Garra & Lex- Man älskar verkligen era pratintron, saknar dock berättelser om allt från Per Gessle-smurfar till Brokeback Mountain-Sleez, det är bra skit det! Helt ok verser rappmässigt, men temat tilltalar mig inte särskilt mycket och det ska verkligen till något extra för att jag ska gilla såna här låtar.. Tyvärr hade inte denna låt det lilla, och refrängen tog verkligen kål mig! AIIIJT, AIIIJT, UUUSCH :( Fin idé, sämre utförande, sämst refräng. Nej, denna åker fort bort!09 Tankar Om Livet- Jadu, tyckte den var sådär. Beatet är mysigt och du flyter på skojsigt men jag kände absolut inget alls när jag lyssnade på låten. Gillade inte ens Mattias på reffen den här gången, känns som han när som helst ska brista ut i "JARRIBA JARRIBA, BURRRIIIITOOOO" :/ Lite väl spanish feeling över den, ingen hit.10 Real Talk Är Tillbaks- Njae, Trettons verser brukar tilltala mig men tycker inte denna kändes så spännande.. Tyvärr! Dock är han en fet rapper, inget snack om saken. Garra försvinner då och då och hans capella låg enligt mig liiiite för lågt. Kul att han prövar på tempoväxlingar men tycker han borde lagt mer tyngd i rösten, han låter mest ledsen nu.. Lex kör vidare på sitt gamla trygga flow och det känns som en mor som vaggar en i barnvagnen längs de kristna kullerstenarnas gator, ååh så tryggt. Tryggare kan ingen vara! Du hade attityden Garra saknade i denna låt och borde försökt närma sig- bäst på låten denna gång!11 Toner Av Förändring- Reffen var fet som fan och passade beaten, riktigt skön känsla i den bruden! Dock tyckte jag inte rappen Garra langade passade sig särskilt bra på detta beatet, tycker ett hårt beat förtjänar hård rapp med hårda teman- tyvärr klassar jag inte kristendom som det. Lex kompenserar än en gång att textinnehållet är opassande för beatet med attityd i rösten, men som sagt- tycker inte det var en särskilt bra idé att lägga kristen rapp på detta :/ Kul med experimenterade dock, propps till Anna som la reffen!12 Min Kung- hah, ett "folkschlag"- lät gulligt :) Jag tycker Garras känslosamma röst passar sig för dessa outrotracks som jag antar att ni planerat att använda som ett återkommande tema! Känns fint med dessa finstämda avslut på albumen med visdomsord och allt som hör till, dock kanske ni borde valt något annat än ett mothafockin'-hårdrocksbeat att kicka på precis innan det. Tänkte ju precis slita fram Lordi-maskerna, och vad får jag?! Jag får finstämda avslutningar, lurendrejare! Nåväl, fint sagt av Garra och kändes fint med bakgrundsbeatet, även om jag tror det hade passat sig med något lugnare.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Okej homies, jjag tänker int droppa kmmentarer för varje spår: men kan ärligt säga att både lex och garra utvecklats sjukt mycket!!! har inte mycket mer å säga, ni kommer alltid ligga steget före mig xD Blessings/ mayionaise och dressing
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Tack hundsim för din fantastiskt utförliga kritik :) kram
de måste väl finnas fler på whoa som vill lyssna hoppas ja?
www.realtalk.se
1. det påminner om markoolis första cd när dom snackar i början. men de låter soft tycker jag. 2. Beatet är skönt lex hade skönast flow men garra har med känsla i beatet tycker jag 3. Gillar lex text och flow, tycker lex var den bästa på denna låten 4. Skön reffreng. skönt röst. svängigt beat. Du har skönt röst läge på denna lex typ lugn sansad röst. var lite annan mix på garras vers låter de som på detta beatet men denna är nog den skönaste ja hört på epn än så länge. 5. denna har ni laggt upp innan men den är fet. 6. Tycker garra har lite låg acapella. men den är bra. gillar brudens röst :) 7.beatet är fett känner igen de men kan inte komma på vilket de är. men till låten är den sådär med röstläget. gillade ditt röste mer som på låt nummer 4a. 8 . beatet är skit fett :). haha roligt intro. denna är skönaste än så länge på skivan :) 9. känner igen beatet eller slingan men låter fett 10. nja gilla den sådär men soft när du rappar snabbt men låter lite otydligt 11. nja gillar inte beatet så värst mycket. men gilla texterna 12 riktigt skönt lugnt beat. . men flowet på den var inte så jätte soft men de funkar och texten kunde blivit bättre. lyssnade genom låtarna samtidigt som ja skrev så vet inte om de bilvit något fel. men peace and love
http://www.myspace.com/infinitestruggle1 Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne
Har precis snabbt lyssnat igenom hela skivan och tycker det är fet . Bästa låten tycker jag helt klart att "be för mig". snubben på refrängen har ju en sån jävla nice röst så det finns ju inte. Det jag tycker va synd var att det inte var så mkt tryck i trummorna på beatet. Jävligt kul att du använde beatet på låt 10, den var ju oxå fet ..så klart:) Men som sagt jag får la lyssna in mig lite mer på den. respekt // Fingal
Det här förtjänar mer whoa ..
Tycker skivan var bra i överlag! :) Något sämre, något bättre här och där.. men den höll en jämn linje liksom! Blev dock väldigt förvirrad över låten om eran vänskap.. Liksom huh? Blir ju väldigt skeptisk till låtens trovärdighet eftersom det är såpass stor åldersskillnad mellan er, hehe! :) Gillade outrot riktigt mycket, har ni översatt den själva eller hittat den någonstans eller nåt? Aldrig hört den på Svenska.. Ni har ju blivit betydligt bättre sen ni körde på Youth.. "Im lost without you"-tiderna, haha! :)Gud välsigne er gubbar, Guds Frid!
okej okej, tråden rör sig sakta men säkert, och det är kul! tack alla som verkligen tar sig tid att lyssna! _Ak4 : nej nej det är typ ingen åldersklillnad på oss, 1 år bara =) Garra "backar" däremot ca 20 år i sin text då vi va kids, jag "backar" 15 år då vi gick i grundskolan, get it? :D kul att se ej i tråden man! Torevi, gaffla och ni andra av mina vänner som supportar, TACK!
Men du är ju 23... och Garra är 28? Eller är jag ute och cyklar? Haha! :) Ah, då är jag med i leken igen!
hehe nene, jag är född 83 och garra e född 82 :D holla!
Intro: Får rysningaar av denna. med vaddå unknown???? Ingenstans att gå:Garra är tight på denna, lite otydligt tycker jag dock, känslan kunde suttit tightare. (säger jag som har 0 känsla) Matias Lägger reffen lika tight som vanligt, behöver man ens kommentera honom?Lex: Du lägger det riktigt nice, långt ifrån det bästa på albumet. nice känsla, men det har du i och för sig alltid haha.Hör upp: Beatet ger mig rysningar, lex lägger det ok, men gillar inte att du speedar. lite för mycket likhet med en låt ni hade på förra albumet. kommer inte ihåg namnet dock. Ledsen å säga det mina dawgs, men reffen suger.Des lägger det ok, inte bra speedat dock.Tretton speedar och lägger det tight som vanligt, för snabb för mig dock. hör knappt ett ord. men det låter grymt skönt.Aldrig ensamm Anna: Du kan inte göra fel tjejen!!! får rysningar på ställen jag inte ens visste jag hade. tight. Be för mig:Lex: bland det bästa du gjort, klart en av dom bättre verserna på ep:n älskar soundet, din röst är lika skön som .... din röst?Garra: Känns lite som du kom in i otakt? den känslan försvan dock efter ett par rader, jag gillar inte när du speedar. men denna var helt okej faktist, det går framåt mannen. Feta props på anna!!!Be för mig: Antagonisten lägger det tjockt haha!!! han är grymm som vanligt, älskar dialekten han har!!! beatet är ljuvligt,Matias lägger det lika obeskrivligt bra som allitd.Lex: fett tight, finns inget att haka upp sig på. klart ett av dom bättre spåren på plattanVilken dag vilken tid: Inget jag diggade, tycker ni lägger det okej dock. men jag verkligen hatar beatet...Garra lägger det ok, kan inte rikigt avgöra i och med att jag hatar beatet. Anna höjer upp låten sjukt mycket dock. finns det nån låt hon inte passar på?Återblick: Ja mycket har hänt sedan orginalen va? snyggt beat ni lade det på.Garra & Lex Intron till denna är sjukt rolig, du måste skicka bilder på garra med harry potter glasögon haha:Garra: sjukt tight, klart en av dina bättre låtar, känslan satt som en smäck på denna, finns inga fel att peka ut, detta måste vara din typ av låt mannen!!! Refrängen känns lite lamt om man jämför med verserna.Lex: klart grymt, inget fel alls!!!Real Talk är tillbaka: Tretton lyser som bara gud vet vad på denna, känslan är fet. gillar hur du flippar flowet på denna. Beatet är min favorit på ep:nGarra: Gillar som sagt inte när du speedar, men helt ok i övrigt, vet att du kan prestera mer dock. Refrängen är fet, denn kommer bli en publik pumpareLex: Texten är grymm. du ligger cleant på denna, känns som om nått saknas, kan inte peka ut vad doxk. Toner av förändring: Hatar som sagt beatet, gillar inte alls hur ni lägger det. tyvär detta är inte bra enligt mig. lessen bröder. Inte ens anna passar särskilt bra till denna, trodde detta var omöjligt.. aja lessen som sagt. Lex la det tightast dock. fortfarande inte bra. Tankar om livet: Älskar Matias på denna... hur i herrens namn tar man sånna toner han gör? han är ju sjuk!!! Petter/lex la det mysigt, och jag fick lite flashbacks från saker back in theb days. Min kung: Garra är klart kung på sånna här predikande tracks, han ger mig rysningar längs ryggen. du borde inleda mer låtar med tal som det här, sluta aldrig ge mig rysningar mannen!!!1
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
härligt att se markulinen! uppskattas att du tog dej tid. och förhoppningsvis pumpar albumet ?
för fullt, är sjuk just nu. men de vet du! hehe, er musik helar mig (?) haha, peace out
Det är faktist riktigt bra P-Lex, gillar dig mäst i låten!!! Garres röst gillar jag inte + gillar jag inte hanns texter... Men Lex gjorde det najs:D
http://www.znapmusic.com/farbrorgron/ shiiet denAjs-,-
tung
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker det var fet skit, keep it up grabbar! :D
Hej
Intro Perfekt ! Ingenstans att gå Mysigt beat, Bra vers av både. Mattias får fler att spela låten fler gånger. Hör Upp Ft Sinai Petter din text säger mer än 16 rader, bra. Väldigt längesen jag hörde något från zacke, Älskar ditt flow,Djupa tänk och rimchema (lite otydlig på några ord) Vidar sjukt bra flow likt zackes fast du är snabbare och det medför lite mer otydligheter i orden, men det har du blivit bättre på varje snabb låt jag har hört med dig. Garra Du utvecklas rapmässigt. Känner igen mig i visa delar av texten. Ref Facklorna är tända och vi har makt att förändra, Lika sant som otydlig;) Aldrig Ensam Ett beat jag skulle döda för :D Petter du flyter snyggt, saknar någon metafor och lite snygga rim :) Snyggt gjort med sampling blandat med en sjukt härlig reffräng av thomas syster right ? Garra Är inte så speciellt förtjust i ditt flow i den här låten, passar inte riktigt till beatet. Be för mig Gammal låt för mig, men nog det bästa du har gjort p. Det tar sin lilla tid att kommentera, så hinner inte mer idag kommer med mer kritik i veckan ! bless.
kul att se dej i tråden Cadier. väntar nu på fortsättningen av rescensionen =)
TACK hypnoz, ackeboy, farbrorgrön och markulin samt alla andra! fortsätt gärna lyssna =) downloadsen går framåt och vi är glada.
www.realtalk.se
Uppåt
Lite mer respons tycker jag allt att vi förtjänar? hit me
Verkligen skitbra, många sköna låtar! UPP, sov förfan inte på detta whoa.
tackar! snoozerr nån liten uppning till tycker ja allt? =) saknar en del kompisars åsikter i tråden fortfarande, var e ni boys?
Var sjuk när jag lyssnade första gången. men nu har jag lyssnat igen, den är tung. UPP UPP UPP I DET BLÅ!!!!!!!
Riktigt bra gjort gillar alla låtar och mest gillar jag Tankar om livet :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
upp!
sista uppen från mig
Ahhhh, har lyssnar på albumet ganska rejält nu, men kan ändå inte säga något konstruktivt, allt är shitnice som fan! Lex och Garra, jävlar vad bra det blev!
bla.
Upp!!! Kommentera nu för helvete!!!