RK - Det är slut nu!
Hey! Har släppt en ny låt som handlar om att jag och min brud har gjort slut, och lite tankar och så omkring det. Ifall ni klickar in er på tråden och lyssnar kan ni väl ta er tid att kommentera också?
Allt e gjort av mig förutom beatet.
Upplägg: INTRO VERS REFF VERS REFF
TANKA HÄR!!!! TANKA HÄR!!!!
Texten:
när jag älska dig så vare du som älska mig tillbaks... när jag pussa dig så vare du som pussa mig tillbaks... när jag trösta dig så vare du som trösta mig tillbaks... när jag sa att jag älska dig så sa du det tillbaks...
sätter mig i solen, skriver rader som du vet... saker du vet, saker om min egna verklighet... ärlighet speglar själen, ja tänkte på vår framtid... flera månader av tanken, skulle bli en bra tid... även fast jag älska dig så kommer jag stå fast vid det... inget ändrar mina tankar kommer alltid säga de... jag kommer alltid stötta dig, ja kommer alltid lova det... ifall du säger gå din väg, så finns jag även där ja svär... det spelar ingen roll om du tycker jag ska gå min väg... för vi ska vara vänner, och jag tycker det tyvärr... (jag kan inte fatta... du som va så bra... varför var jag inte glad... jag ångrar allt idag...) när man vill så mycket, är det lätt att se tillbaks... även fast jag ångrar, finns det inte längre kvar idag... det som jag har kvar av dig, det är din ros på mitt rum... jag kan inte fatta, våran tid har runnit ut...
när jag älska dig så vare du som älska mig tillbaks... när jag pussa dig så vare du som pussa mig tillbaks... när jag trösta dig så vare du som trösta mig tillbaks... när jag sa att jag älska dig så sa du det tillbaks...
när man kollar på den tid vi haft var det ofta bra... jag saknar varje dag, när jag hade dig o de va bra... när det kändes rätt, när allting lyste upp... (fan jag tänker för mycket, de va du som gav mig luft...) jag säger som det är, för våran tid e över nu... sammanfattar saker som med tiden tagit slut nu... det var du som va min kärlek, flickan som jag älska... jag gillar dig starkt (jag hatar denna känsla) vill att den ska bort nu så vi kan vara vänner... ja erkänner, det är något mer som ja känner... låt mig bara sätta punkt, vända blad igen... älskling... som jag sa men ska kalla dig min vän... för det är så, jag säger det med ärlighet... jag vill inte mer, även fast de är min verklighet... när du gråter, när du bråkar, kommer jag att vara där... stötta dig till max, jag ångrar ingenting av de här...
när jag älska dig så vare du som älska mig tillbaks...
peace out.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|