trasig poet- alkohol missbruk
vet själv att jag inte e bra på rappa, eller skriva rapp texter, e skit kass på att mixa., men gjorde denna låten på grund av att alkohol missbruk finns bland många! en ärlig text och låt! Länk till http://www.znapmusic.com/trasigpoet
text:
jag vässar min penna för att skriva och öppna mej helt jag e inte farlig, jag bara misshandlar mej själv dagligen å det e fel saken e, vaken som jag e så kan jag inte förstå att jag själv slagit mej gul och blå med alkoholen jag söver, bedöver, men lovar å va nykter ikväll systrar och bröder döden kan va nära, livet kan va patetisk men vill inte ta mitt liv å så jag e han som förstör mej själv med för mycket alkohol och dålig sömn, hade en dröm då jag spenderade min tid på att göra något vettigt men istället vaknade jag och hällde i mej ölen för jag ville va som du jävligt häftig då va jag 13 år, nu e jag 27 å lika töntig som då alkoholen styr mitt liv, men jag har redan varit på behandlingshem, redan varit på psyk, redan haft 6 dömda brott, får inte köra bil eller ta kört kort har redan bott lite här och där, jag svär en dag ska jag sluta, men frågan e när? kan du inte va lite glad idag säger jag till mej själv ett tag jag kan ju inte va arg å skylla allt på denna trasig värld jag bär på en stor sorg, men livet går vidare, även om det inte känns så, livet kunde vänt å så, men det blir alltid samma sak, samma kalas, samma ångest vardag men jag ska ta mej i kragen, å göra något åt saken, inte skylla sitt missbruk på någon annan, men jag e glad att min familj har stannat, vad skulle jag annars ha hamnat??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|