trasig poet- alkohol missbruk vet själv att jag inte e bra på rappa, eller skriva rapp texter, e skit kass på att mixa.,men gjorde denna låten på grund av att alkohol missbruk finns bland många!en ärlig text och låt!Länk till http://www.znapmusic.com/trasigpoettext: jag vässar min penna för att skriva och öppnamej heltjag e inte farlig, jag bara misshandlar mej själv dagligenå det e felsaken e, vaken som jag e så kan jag inte förståatt jag själv slagit mej gul och blåmed alkoholen jag söver, bedöver, men lovar å va nykterikväll systrar och bröderdöden kan va nära, livet kan va patetiskmen vill inte ta mitt liv å såjag e han som förstör mej själv med för mycket alkoholoch dålig sömn, hade en drömdå jag spenderade min tid på att göra något vettigtmen istället vaknade jag och hällde i mej ölenför jag ville va som du jävligt häftigdå va jag 13 år, nu e jag 27 å lika töntig som dåalkoholen styr mitt liv, men jag har redan varitpå behandlingshem, redan varit på psyk, redanhaft 6 dömda brott, får inte köra bil eller ta kört korthar redan bott lite här och där, jag svären dag ska jag sluta, men frågan e när?kan du inte va lite glad idag säger jag till mej självett tagjag kan ju inte va arg å skylla allt på denna trasig världjag bär på en stor sorg, men livet går vidare, ävenom det inte känns så, livet kunde vänt å så, men det blir alltid samma sak, samma kalas, samma ångestvardagmen jag ska ta mej i kragen, å göra något åt saken,inte skylla sitt missbruk på någon annan, menjag e glad att min familj har stannat,vad skulle jag annars ha hamnat??