Karic - Test session (Första låt,Nybörjare) Shoo whoa! Fick låna en kondensatormick av en vän,så jag tänkte testa å rappa lite, rappat typ i två veckor nuoch efter att ha spelat in massa av skit så är detta de bästa ja kan komma med.Lärde mig nyss CEP så har bara tagit några random effekter :)Ska öva som fan å kanske släppa min första låt om två månader eller någotså skulle bara vilja veta vad ni tycker efter denna korta tid jag rappat.Länk till http://www.speedyshare.com/173317734.htmlSlänger upp texten också !Tiden rinner iväg innan jag ens hunnit tänka tanken/Minnen jag o mina bröder skapat, när dom väl fanns där/Saker förändras, mer problem är det enda som väntar/Jag vill alltid göra det rätta men det bara förvärras/Kan inte fatta meningen med livet,Vandrar vidare men måste alltid akta mig var jag sätter klivet/Fackade upp min skolgång, försöker må bättre men det blir bara motstånd, ännu en gång/Försöker alltid hitta en lösning men allt blir bara knas/När systemet slår tillbaks, mina drömmar går i kras/min framtid som tas, sitter här å tar ut mina känslor denna dag/men blir ständigt påhoppad av massa krav, som en lag/hat, som byggs upp när jag felar i varje fas/För i detta livet, vill jag inte vara kvar,Kan mina snedsteg inte bara klarna snart/