Bronka - Patte & Melvin (diss)
Spelade in den några dagar efter jag fått dissen av dom! Den har legat å skräpat ett bra tag och jag kommer aldrig göra klart hela skiten så jag slänger upp den här!
Klickar du här kan du tanka låten
omixat Allt e skrivet och framför av mig
beatet vette fan va det är :)
text:
Ska du fucka med mig ska jag fucka me dig Vem ska backa dig när nattar dig (ye) Känner mycke folk som aldrig skulle tacka nej Melvin va berädd jag kommer skalla dig
Ska du slakta mig behövs det mer än ord Skiter i allt info från linnea nord Jag tar egna ord då blir segern stor Melvin e cubanen som badar i eget blod
Jag är beväpnad med min tunga av stål Battla mig, du blir skadad å jag gnuggar sår Han heter Patte och är helt obeväpnad Han säger han e svensk men har en fet rolig näsa
Men han kanske ljuger för näsor växer då Det närmaste du kommer cola de e dextrosol Patte säger botten upp för hans karriär är där Och alla brudar han raggar på e kär i darins äs
dom är 13 barnsliga stycken han mutar dom med sin magiska cyckel När ska du växa upp och visa mognad Så snälla ser ni han så pissa mot han
Du e lika hopplös som en groda utan ben Och ingen vill ha dig som en hora med exem Så jag sätter punkt och limmar dina läppar Skit i å svara ut å spring din fetta
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
|