Bronka - Patte & Melvin (diss) Spelade in den några dagar efter jag fått dissen av dom! Den har legat å skräpat ett bra tag och jag kommer aldrig göra klart hela skiten så jag slänger upp den här! Klickar du här kan du tanka låtenomixatAllt e skrivet och framför av migbeatet vette fan va det är :)text:Ska du fucka med mig ska jag fucka me digVem ska backa dig när nattar dig (ye)Känner mycke folk som aldrig skulle tacka nejMelvin va berädd jag kommer skalla digSka du slakta mig behövs det mer än ordSkiter i allt info från linnea nordJag tar egna ord då blir segern storMelvin e cubanen som badar i eget blodJag är beväpnad med min tunga av stålBattla mig, du blir skadad å jag gnuggar sårHan heter Patte och är helt obeväpnadHan säger han e svensk men har en fet rolig näsaMen han kanske ljuger för näsor växer dåDet närmaste du kommer cola de e dextrosolPatte säger botten upp för hans karriär är därOch alla brudar han raggar på e kär i darins äsdom är 13 barnsliga styckenhan mutar dom med sin magiska cyckelNär ska du växa upp och visa mognadSå snälla ser ni han så pissa mot hanDu e lika hopplös som en groda utan benOch ingen vill ha dig som en hora med exemSå jag sätter punkt och limmar dina läpparSkit i å svara ut å spring din fetta
Du e lika hopplös som en groda utan ben