ärligt talat vad äre det ni vill/ jag tänker inte svara en enda gång till/ ja ni klagar på allt, ni klagar på min stil/ titta på er själva, era jävla gangsta wannabes/ yes, det är så vi är/ sluta kaxxa brääh, din pensionär/ alla vet att du är sämst i stan/ stick härifrån du förstör hela dan/ jag mixar galet shiit, och jag gör det med stil/ jag fackkar alltihopa på noll tid/ ni är kass på micken, allihopa/ jag fuckkar dig så lätt din jävla sopa/ lika bra att lägg ner, era jävla fuckööörs/ erat jävla ghetto har ingen chans/ chans mot mig baby/ jag stryker er från listan nu goodbye/ --------------------------------------- reff x2 vi höjer vårat hype o vi gör det med stil/ så sluta klaga era wannabes/ för ni kommer ingen stans, ni kommer ingen vart/ så lägg dig inte i mitt liv/ --------------------------------------- era jävla fuckker's har ni inget bättre liv/ det enda ni gör är att klaga på min, stil/ är ni avundsjuka, eller vad är det frågan om?/ jag hör en massa snack varje jävla gång/ fucktarsen,är ni helt efterblivna?/ ni är små homies som måste överdriva/ men jag pallar inte bry mig nå mer/ för hos er är det bara en massa hat jag ser/ ni hatar till exempel för att kepsen är sne/ ni klagar på allt, vafan säg nå mer?/ jag kör min egen hype, och jag gör det med "shit"/ så sluta klaga, era jävla bitches/ yes, jag gör det så jävla enkelt/ ni tror att ni är en gangsters, så dränk er/ för folk som ni, bara fackkar sig/ inget ni kan säga, så lägg er inte i mig/ --------------------------------------- reff x2 vi höjer vårat hype o vi gör det med stil/ så sluta klaga era wannabes/ för ni kommer ingen stans, ni kommer ingen vart/ så lägg dig inte i mitt liv/ vi höjer vårat hype... wannabes, wannabes... för ni kommer ingen stans.. ni kommer ingen vart.. så sluta klaga era wannabes/ för ni kommer ingen stans.. ni kommer ingen vart, vi höjer vårat hype/ vi höjer vårat hype o vi gör det med stil/ så sluta klaga era wannabes/ för ni kommer ingen stans, ni kommer ingen vart/ så lägg dig inte i mitt liv/ ---------------------------------------
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.