Vers1 Jag landade i chile 4 februari 08// Många tankar i mitt huvud hade svårt och somna// Hade svårt som fan och sätta ord på allt// Fasten att ja hade planer och visioner var jag ensam// Tills den dagen då vi träffade varandra// Skaka hand och du drog ett skämt som jag inte fatta// Och fonseka glider över och han översätter vad du sa// Även fast om skämt var långt ifrån bra, så skrattade jag// Sen den dagen var vi själsfrändre// Så jävla mycket mer än vänner, fan va alla dessa ord bränner// Du som alltid sa att vinden vänder// Fan va minnen skrämmer, allt är fucked up jag vill inte längre// Jag vill ha dej här som back in the days// När du lärde mej att röka gräs// Och vi köpte hoes bara för att knulla ass// Mannen det va tider det, som vi skriver ner// Svårt att förstå att jag aldrig kommer se dej mer// Reff Mellanspel 2x Tänk alla gånger du va där (du va där) Lyfte mej när min själ flög iväg (flög iväg) Vers 2 När mitt företag va på väg ner i skiten// Och jag va trött, jag va trött på hela livet// Tog du mej i kragen, bitchslapa mej och sa// Lägger du ner Intisol lägger du mej i en grav// Inga om och men för det va ditt krav// Och det är tack vare dej att jag kan stå här idag// Det va du som gav mej insperation till allt// Det är därför jag inte har nåogt kvar sen du försvann// Jag kan sitta ner och bara gråta flera timmar/ Fan jag såg att allt var skit och jag lät dej försvinna// Kunde aldrig ana att du skulle ta ditt liv// Det var du som stoppade mej när jag skulle ta mitt liv//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.