Rabbiz - Frågor och Svar
Text: Me. Beat: Kommer ej ihåg. Mix: Eftersom det låter bajs så är det ju så klart jag som har mixat.
Men här är länken Länk till http://www.speedyshare.com/826959338.html
Intro Hej jag heter Rolf Markus Priebe Jakobsson är 20 år gammal och jag kan få dig att komma så hårt att det känns som att du har flugit fyra varv runt jorden med en vibrerande dildo i din fitta så ska vi hitta ett lite mer privat ställe eller ska vi köra här på bardisken?
Vers 1 Jag hoppar i sängs med vilken tjej som helst tjejen är en slampa, det var våran första dejt Konstigt att ingen kallar mig det om jag var en tjej med min erfarenhet skulle jag vara en du ser... Jag är en slampa, en manshora jag har inga fördomar, gamla som stora Du ser, jag knullar allt och alla skulle ha sex med min bästa väns mamma Om hon betalade mig det vill säga tusen spänn plus en femma för ett cumshot i fejjan För det är svårt att komma hårt när du ser ut som att du stog på ett spår och att jag inte hann bromsa mitt tåg Men hör av dig om du vill ha sex ikväll eller skriv till mig på MSN Men om du är med mig så är det en diktatur vad som är fantasi för dig är för mig förhållandets struktur
Ref Fråga: Varför tror du din tjej inte har några pengar längre? Svar: För hon betalar Rabbiz så att han vill knulla henne Fråga: Varför tror du din mamma är svettig när du kommer hem? Svar: För två min innan du kom hem hade hon Rabbiz lem i sin käft Fråga: Varför tror du våran lärare ber er att vandra långa vägar? Svar: För hon vill ha ut er och att jag stannar och hånglar med läraren Fråga: Varför tror du din tjej inte vill knulla längre? Svar: För du är inget att ha, jag är hundra miljoner gånger bättre
Vers 1 Tjugo centimeters kuk, minus fyra dagen efter visar jag en jävla Renius kyla vem är du? det här borde fan läras ut hur man dissar en brud, sug min kuk Ta det bokstavligen eller som ett fuck off uttryck blir alltid alternativ ett för jag är så sjukt snygg Säger alla jag satt på, vilka då? dom jag inte vågar knulla utan kondomen på Om jag säger mitt riktiga namn kan jag inte ha telefonen på så jag kallar mig för fantomen två Caesar, Rabbiz eller Hårda Stickan som lovar att din flicka blir hittad sågad i fyra delar med sperma i alla mörka hålor Rabbiz krossar din käke bara för att sänka ljudet men istället blev det 2 timmar med värsta tjutet fast BDSM suger, ge mig lite stryptag och sperma i käften en blandning av Engla och Heather
Refx2
Bridge eller vad det kallas Kalla mig inte mästerlig, jag är fan en sex gud du borde fan kyssa mina fötter Om jag trodde på mirakel skulle det fan vara ett mirakel hur jag kan få en tjej att skaka och rinna av lust hur jag kan få en tjej att komma så hårt att det behövs ett dygn innan hon kan stå upp
Ref
You keep believing, I'll keep evolving
|