colin - ät en kuk [joshan diss]
ät den.
klipp & klistra den: http://www.speedyshare.com/513298646.html
text; jag är colin och den här är dedikerad till en kukslurpande snorunge.. ät en kuk
Det är inte så troligt att joshan får klubben & skaka det enda roliga med joshan är luddet på dubbelhakan joshan är riktigt whack & joshan vet det joshans värsta mardröm är att behöva se joshan i speglen
joshan är cp - alla hatar på joshan dom som gillar joshans musik kan inte stava till joshan joshan är dålig - joshan kan inte sjunga joshan tror han är gata - men joshan han heter johan
johans mamma är anna & pappa kan svensk historia bakom den hårda joshan finns där en känslig johan & man ser på hans texter att han aldrig vatt bäst i skolan han är en knubbig barbapappa med knutar på tennisskorna
alla kan räkna ut hur det slutar & vem förlorar du är upptagen med att sluka kukar på männens toa du framstår som den du är sopa - en skämmig hora finns inga skillz i landskrona ändå är du sämst - johan
hemma hos joshan styr föräldrarna hårt han får kämpa genom betong för att tända en holk den enda gången han är i centrum är när han väntar på folk men ingen kommer - dom är hemma & sånt
& när hans vänner svek honom försvann hans vänlighet bort ville rappa men är inte ens nummer 1 på sin gård så han släppte tusen dissar men vad dög dom till han har inget skägg men rakar sina ögonbryn
du sa att du va grym, men du ljög ditt svin när det kommer till killar är du en lovemachine jag är dödligt fin - du behöver smink du är ett levande bevis på att rötägg finns
du är en clown, en pajas, ett fucking skämt jag dricker hustler på netto, du har en hustler keps mannen fuck din text, min är farligast om dekoy rappar med joshan är det fy fabian
(Inlägget ändrat av Mabande p.g.a uppningar och tjafs i tråden 2009-04-10 13:24:20)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|