Queff & danyH - Ska vi slå vad
Låten <----------------------------
Ny låt upp, och däremot första gången queff och danyH kickar något tillsammans! Så god lyssning och skriv gärna en kommentar eller flera ! :)
Hojjt på väsby boyys! peace.. / Queff & danyH
Text
reff2x ge mig någonting, så jag kan kicka låt och du kommer hamna på den listan ingen tittar på för länge har vi gjort vår sak e du med, e du med, e du med, det blir fett ska vi slå vad
Queff står bakom dig och pekar finger, ögonen i nacken fick visst också blåtiror när du ramlade i trappen, rapsnubbar nu för tiden verkar tappade i backen, o jag skattar ingenting, har stålar svartare än natten,
och jag litar utantvekan på min intution, -drömmarna om pengar ingen illusion -förra året var jag fattiglapp, vinden vände inte klokt nu kan ingen jävel röra mina pengar mannen, ebenezer scrooge
dom ser en shunno, han e cokglad, tjock och glad, alltid stolt över stockholmstad, medans svenne han e pank som han konkar snart, närmsta han har kommit check är den han bockat av, (check)
skiten som ni släpper mannen står inte ut, "ut" jag garanterar inget som ni släpper slår min debut, "ut" jag är någon folk lär snacka om, år ifrån nu, "nu" jag är högare än livet, du är lågkonjuktur, så ge mig!!
reff2x ge mig någonting, så jag kan kicka låt och du kommer hamna på den listan ingen tittar på för länge har vi gjort vår sak e du med, e du med, e du med, det blir fett ska vi slå vad
danyH mina tankar dom är fyllda med ett enda krav att jag, en dag, ska simma i ett pengahav så jag slipper snåla, nu har jag inga stålar ber morsan efter pengar för att kunna dricka cola
söker jobb, men har inte lyckats att få tag i nåt trots det, sitter jag i en datastol och tar det soft jag känner mig så jävla pank och utifrån har jag samlat burkar och pantat och lagt på studion
har spelat in,vart med polare, eller tittat på tv när igentligen skicka ett cv är minsta problemet "jag gör musik"och jag borde va känd för det ändå e, dom sämsta snubbarna uppe på mtv
har kämpat, och låtit det glöda och när jag gör en låt så blir det så nån vill höra så jag fattar inte alla dessa pengar som gått åt åt alla andra det är jag som borde samlat in det
danyH bara du vet, att denna grej blir sjukt fet ligger i en takt som nästan känns som att va ur led cashen är i fickan min och ja jag lever livet ut slutar detta tracket nu just för att din tid e slut
Jag är faran som lurar i natten!
|