Patetisk - Ingen ser mig
En låt jag gjorde idag, hoppas det diggas, vore skönt med lite konstruktiv kritik.
Länk till http://www.speedyshare.com/303614576.html
fred.
Ref: ingen ser mig när glider förbi, ja då kommer det på stuts, jag kommer springa som en struts/ ingen ser mig när jag springer förbi, det går för fort det går för snabbt, jag rappar endast i rätt takt/
Vers1: ingen kommer se mig, när jag glider förbi/ det går snabbt, yea, jag blir en killermaskin/ en killermaskin, det är precis vad jag är/ jag vet vad jag pratar om, jag knullar dig jag svär/
det finns ingen som jag, jag kommer äga hela stan/ dom som står i min väg, kommer be ett bra tag/ jag kommer fucka deras dag, och dom som står på deras sida/ jag har inga problem, för jag kommer bara glida/
du kommer svida, om du blockar min sida/ inga problem, för då knockar jag dig slyna/ lyssna på mig, annars kommer du att grina/ lilla bitch ass boy, jag är som fyra fucking pers/
jag är fett grotesk, jag har fett mycket fett/ när jag slår dig, känns det som det kommer från en flodhäst/ ja jag är ju grotesk, det blir lätt som en plätt/ jag är fett stark, och jag söker aldrig hype/
Vers2: alla hatar på mig, och på min musik/ men lyssna nu mannen, det skiter jag i/ när jag skriver mina texter, och jag spelar in musiken/ när jag lägger ut den, är det menat att bringa ett budord/
budordet, ja det får ni lista ut/ när jag slänger upp musiken, ska den inte bringa skiten/ det är vad jag säger, jag är ingen player/ allting som jag gör, det kommer från mitt egna hjärta/
oj jag ber om ursäkt, jag känner ingen smärta/ vad är ett hjärta, jag har ingen lättnad/ jag kommer klampa in, och dundra sönder hela rappen/ satsa, det är satsen som är takten/
jag klappar, jag dånar/ jag flåsar, du blir hånad/ vem ska jag håna, jo jag hånar dig/ du beter dig som en tjej, ska jag klappa ner dig/
mannen, jag är jag, hate or love
|