Ak92 - SNiip 2009
Shu , satte pennan på papperet o skapade lite snabb text kikcade . . . blev nöjd ge feedback !
MIN låt Länk till http://www.speedyshare.com/732469506.html
SOV INTE PÅ DENNA NU !
TEXT
försoker gå fram men problemen trycker maj tillbacka// känns som ja vill bara lägga maj ner o alrig vakna//
kommer i håg gammla goda tider , nu är det bara nya hårda strider // problemen dem slår hårt varför ska livet vara så fucking svårt //
försoker skit i allt o ta nya tag fuck i går ja lever för i dag // visste inte då men nu vet jag kanske är dt försent för ja känner mej så svag //
vill radera alla minnen så ja kan tänka klart// vill radera alla problem o börja på en ny start //
dem försokte hjälpa men ja sket i hjorde som ja ville nu har förändras är inte längre samma kille // ångrar att ja inte lyssna på va dem sa för om ja hade lyssnat hade problem varit borta idag //
moste ta igen allt ja har missat ja vet det är mycket// men mitt liv har vänt bland detta är ett nyt stycke //
varför skära dina handleder med en kniv när du kan ta tag o förändra ditt liv // ja vet bror det är inte lätt men bara försok så ska du se att jag har rätt //
Ak92 - going for president whit ma cocaine campainge// yes i make money wile i entertiane thats why the call me THEBIZZ MAIYN
|