Sentismen - Hon (titta in)
När man börjar gilla någon som man inte kan träffa varje dag börjar man känna att det börjar bli ganska meningslöst lr hur? precis så här känner jag nu pga det problemet: http://www.speedyshare.com/509332493.html fixa länken någon snälla.. vill ha kommentarer o kritik på denna, för den betyder mkt för mig. skriv vad ni vill.. tyck vad ni vill, men så här känner ja nu o gjorde de så bra ja kunde. hoppas de diggas!!, o för er som känner samma sak.. det löser sig :) peace tack på förhand
Ge mig vilket beat som helst, ni vet att jag klarar mig
tack så jättemycket lilllaiiner :) tack DaHla min broder :D, jo det känns ganska kasst just nu men allt löser sig, tack för kommentaren :)
Det låter bra mannen! man hör på texten att du får det du vill få menat.! Och till låten så lät det hyffsat bra! men man hör ganska så väl vars du har klippt osv, men fortsätt såhära så ska du se att det blir bra! vill du koka ihop nånting så Holla at me ! pz man!
just det.. texten också!! Vers 1: det känns ganska jobbigt att vi inte kan träffas// men du är den personen som får skiten att lätta// varje gång ja skriver med dig blir ja varm// älskar din personlighet mer än man kan// vi skulle kunna ha de vackert o underbart// men det blir svårt såhär.. så ja önskar att// vi kunde träffas för en dag.. o känna varandra// för du är specciel o inte alls som alla andra// bara att få krama om dig.. skulle kunna bättre allt// o få fram massa känslor som inte fanns// jag tänker ofta på hur de skulle va om du här// du e så perfekt o bra så det känns som ja är kär// när ja snackar me dig har ja bara lust o sticka dit// kmr må bättre för varenda mil// som ja kmr närmare dig.. o känner lusten// att bara krama om dig o ge den första pussen// Reff: du kanske är för bra för mig.. men de skiter ja i// ja vill vara med dig.. ja vill sticka dit// ja vill krama om dig o hålla oss varma// säger massa saker som kmr upp i mina tankar// Vers 2: ja önskar att... min önskan slår in// så ja kan ge dig första kyssen på din kind// o berätta hur ja känner.. o inte på detta avstånd// ska försöka ta mig dit även fast vägen är lång// för det är inget ja kmr ångra.. om ja sticker dit// kanske kan de bli de bästa som hänt i mitt liv// undrar hur du har de nu.. o vad du gör// vad som helst kan hända o allt förstörs// ja har starka känslsor men ja öppnar dom för dig// för ja kan lita på dig.. hoppas att du litar på mig// vi har ett stort band..(band) som vi vandrar på varje dag// sitter o skriver med varandra o hoppas på att allt blir bra// ja vill bara säga detta till mitt gossedjur// att ja alltid finns här om det skulle hända nå sjukt// inte nog me det... jag gillar dig som du är// vi får se om allt bär.. för allting skulle vara värt//
tackar så mkt lillaiiner!! jo.. det blev ganska dåligt klippt.. men ja menar allt i låten så ja orkade inte bry mig värst om de nu. men som ja sa tack! det betyder mkt. vi kanske kan hitta på nått, langar i gb isåf. peace!
vackert ricky;) vem har gjort beatet ?
Lundh pund hund sund grund blund
tackar LundH_ :D ja kommer inte ihåg hehe. men tack för kommentaren bro ;) peace
åten fastnar :O skitbra låt (Y) du har bra flyt o kmr nog gå långt
Låten fastnar :O skitbra låt (Y) du har bra flyt o kmr nog gå långt ****
Hello man Skön låt ;) lycka till :D
haha tackar Lehnbögen :D haha.. kul att du gillade de :) YaaoMan: tack som fan att de diggas ;) ah tack tack, hare gött grabbar. peace
kom igen nu whoa!!... ladda, lyssna, kommentera, njut, spela
This file has been downloaded 23 times vafan.. kom igen nu whoa, de e inte så svårt o släppa en kommentar.
This file has been downloaded 27 times fuck it. varför kommenterar ni inte? om ni tkr det inte e de bästa.. så skriv hellre de o ge kritik, drf ja slänger upp de. kommentera på denna nu!!
Fett bra broo, Keep up the good work (Y) Blir fan bättre och bättre, Peeeys
vet precis hur du känner dej. Diggas
HÖÖ!! ah... den här låten va väll bra:D:D keep it up !;D brooooooo härlig text.. o nice flow, Sov inte på denna whoa!!! :D nice broder, peace // Atek
Låten är fett med grym ! Nice flow texten slår starkt på personer i din situation. Jag tänkte bara på det där i början, jag tror jag har hört det förut , iallafall något liknande. Kanske har fel men det känns som det iallafall ^^ Men keep it going . Awsome !
du skullekunna fixa mixen fetare fin låt annars (Y)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
This file has been downloaded 46 times och såhära lite kommentarer? Whoa ja vet att ni kan bättre , langa kritik.. vad som helst
Denna var nice tycker jag, du får fram det du vill säga ^^ . denna diggas ! . Keep it up :) Sov inte nu Whoa
tack så mycket för alla kommenterar allihop!!! fler som gillar? nån som har kritik att ge? allt uppskattas!! peace.
kom igen sov inte på denna nu då!! UPP
This file has been downloaded 60 times vafan kom igen nu whoa.. langa kommentarer!!
fet låt faktist gillar rösten... för när man ska göra sånt här brukar folk fummla runt o inte låta trovärdiga men man känner känslan i låten och du säger de du menar texten är bra jag förstår va du menar been there done that fortsätt jobba på (Y)
tackar, fett att du gillade den!! jo den här låten handlar om skiten som hände mig precis så.. det e inte konstigt att ja har feeling i låten. är själv nöjd me texten, man tackar. detsamma keep ur shit up, peace
This file has been downloaded 72 times... kom IGEN WHOA!!! så här torrt kan de inte va, kommentera låten. trodde man skulle få lite kritik o kommentarer om man la upp låtar här, men whoa värkar sova. KOM IGEN NU!!! UPP
tyvär grabben detta va inte så bra ;) du har dålig inlevelse , sen är den så JÄVLA SmöriG haha sorry asså! inget flow
direkt från sundsvall, liten som en ärta!<br>www.clein.se | www.clein.se | www.clein.se
du kunde gett kritik istället för att vara kaxig Clein ;s.. men jaja alla kan inte gilla. fler?? kom igen nu whoa :]!
sorry inte menat att låta kaxig, men alltså jag är tvärless pådomhär laidback låtarna..
direkt från sundsvall, liten som en ärta!<br>www.clein.se | www.clein.se | www.clein.se
haha konstigt nog är man det själv, men ja kände värkligen såhär.. ärligt talat så va tvungen o skriva av mig bro. men tack ändå hehe fler whoa?? sista nu , så kommentera o ge kritik whoa UPP
absolut sista UPP nu whoa!! kom igenn kommentera nu .. skulle verkligen värme boyns n girls. tackar i förväg. denna låten betyder värkligen mkt för mig så skulle vara väldigt taksam för allting. så kom igen nu!! langa lite kritik osv... tack whoa !!.. peace out
ny länk då .;)
054 - KARLSTAD <3