I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Schib, ToDd, Instabil & Isaak - Die In Your Arms

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-03-29 04:14

Schib, ToDd, Instabil & Isaak - Die In Your Arms

Yao, tillbaks med en liten melodi.

Skriven direkt inne i studion hos Schibban. En liten gullig låt vi bah spela in och ger till er lite snabbt eftersom vi är skinande solpaket som är allmänt glada.

Vers1:Schib
Vers2:Toddan
Vers3:Instabil
Vers4:Isak
Mix:Schibban

Länk till http://www.speedyshare.com/745554557.html

HEJ

"You just gotta be dope" - Slim Shady.

2009-03-29 12:48
ah jonte jag orkar inte din homostil asså vaaaadå skinande solpaket? :S:S nudå

Schib: Lite hackigt hade varit glad om du fyllt ut texten lite mera, Men de funkar men märks att du inte lagt ner så mycket tid på det här.

Todd: Man fixa ditt röstläge låter galet tråkigt, du har blivt bättre på flowa men finns mycket kvar att utveckla.

Instabil: Överlägset bäst på låten enligt mig, lägger det tungt enligt mig. Har faktiskt inget att klaga på. Älskade röstläget och flytet på 5-6 barsen. vi får recca till någon knarklåt snart.
Fett

Isak: Första låten jag vet, riktigt oldschool denna snubben endå haha. flyter faktiskt soft som fan för att vara första gången, Texten är inte så soft men jag tycker fan du var 2a bäst på denna låten. Hoppas få se mer utav dig Man

Btw: Suuugit med reffen hela tiden riktigt tråkigt till slut.
Geni

2009-03-29 14:12
ah Padawon, sjukt trist.. ville inte ha upp den igentligen. men vad ska man göra, Instabil är söt ändå :)

SPOLA FÖRBI MIN DEL NÄR NI SKA LYSSNA !!

2009-03-29 14:12
Kände mig kvinnlig.

Thx Padawon !

2009-03-29 14:36
Instabil fetast ... fortsätt med engelskan :)

2009-03-29 19:14
Schib bra fast än du bara flippa och Instabil va tvungen lägga upp för hans blev bra:)

Todd
Inte bra alls.. flowet är okej.. men din röst är som en gnisslande dörr man bara vill sparka sönder:) så smek ner en stor kuk där sötnos och rid med halsen.. mitt i en rad kan du inte ta ett andetag todd.. vilken flowmiss.. den hade inte min gamle mormor gjort ens....

Instabil fan kom hit sen när du läst.. så ska du få din avrunk idag:) puss på dig

Isak
helt okej faktiskt

KUNG E JA

2009-03-29 21:44
Man bugar & tackar för den Tobbskii !

& Ggsn tackar baby. !

2009-03-30 14:44
24 nerladdningar och typ 4 kommentarer ? suck mah ****

Tråkiga jävlar, upp.

2009-03-30 15:25
Fuck denna tråden.. låt den dö Jonte.. jag vill inte att denna ska ligga här när ja inte ens är seriös. så bara låt skiten dö ut