Mass session Macke,Magna,Änglalik,Lito,Lucaaz,N.M.E & Problem
Yup yup! en flumsession på 16 var! :)
Länk till http://www.speedyshare.com/889659307.html Länk till http://www.speedyshare.com/889659307.html
Ordning *Macke *Magna *Änglalik *Lito ( Kan ha fel på ordningen mellan Lito och Luucaz ) *Lucaaz *N.M.E *Problem
Lägger upp de texter jag har. Dom andra som jag inte har får posta i tråden
Thanks för en flummig session iaf:) Peysh!
Macke
För det e session ner från skåne till katrineholm jag kickar 16 upp på whoa, med flow som en kanin på språng Ville du testa grabben? ville du testa mannen dirty south är bakom micken här för att förändra branshen
det finns så många rappare som bara snackar bull kör nu ner din jävla mick i strupen sluta kackla runt för jag är ny i spelet, men kommer o lägger de galnaste med macke på micken är samma sak som vi var stora händiga bagare ( Haha ) Här är de skåneshit med whiskeyröst och havregryn -gröten är i halsen, whiskeyn blandar jag med magnecyl Vi är dom bästa, ingen tvekan du kan testa oss Små norrbaggar som skriver skånehat för att fresta oss
För det e macke o magna, som langar rappen som standard och lägger rader som förvandlar eran stil till begagnad ganska dumt om du chansar, vi fixar allting själv Här är jag äntligen hemma precis som martin timell
Änglalik
du fuckas i takt och jag lackar för att för jag kommer tillbaks som en rap att-ta-tac och jag rappar så snabbt att jag tappar mitt namn jag ta-tackar mitt land för ni snackar om han som jag fuckar i battle jag slaktar den jäveln s-sakta men säkert typ som pansionärer den bästa i världen jag lovar jag svär bre han lägger de säkert de dags att du lär dig att rappa i takt.. snackar om att att typ ängla är svart ..akta min hand för jag punchar min rap och du handlar som att att du hade en chans sen så backar så snabbt spotta på beats, jag ba droppar min skit och jag toppar musik med en känsla för stil och du väntar brevid du du kom ända hit´ för å se änglalik när han lägger de cleant
Problem
Japp tjenasho, välkommen till skisshörnan, där raderna står, för mordhoten som, stirrar dig i vitögat. bäst du packar och drar, och köper en flygbiljet eller två, och hoppas du nån gång, kommer att kunna bli lika fly som jag ditt fucking as.
gör vad du vill, så länge du tänker förstöra din mick, så skiter jag faktiskt fullständigt i om du ska röka en spliff eller köpa ett liv.. fuck you, Jag är som storstäder, P-R-O-B-L-E-M, stavas i bokstäver, KOM! och smaka på knogjärnet.
och om du nånsin kommer att kunna flyta som oss, får du skapa dig ett skepp, som ditt namn var byggare bob.. inte för att ni lyckas, alla är som frankenstein, inte så konstigt att rapgejmet gjorde mig till Mästamind.
för alla rappare nu för tiden skriver rader som anne frank, och tror dom är bäst, men, är bah stora i käften som busta rhymes. jag är yngst på tracken och har dom tightaste rimmen, men överanstränger mig, jag skulle kunna andas i micken.. och döda dig..
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
|