EpunktK - Hur vi gör det
Okej, detta kanske blir ännu en flopp, men jag hoppas på att alla inte tycker att den är lika skit som mina andra iaf. Well, jag lägger upp mina låtar här för att jag vill att ni ska se mina "framsteg" ( snedsteg? ) så yeye, här är den: Länk till http://www.speedyshare.com/431783675.html
Text:
Det är såhär vi gör det alla bitches dom hör det Dom vet vilka vi är För det är såhär att när vi glider in på stället Så blir hela plejset skållhett På sommaren vi festar, fan allt är vrålfett Hela natten lång, fan baby du behöver ingen kondis Jag sköter allt du kan vara som en zombie Men om du bara vill chilla, visst fan jag ställer inga krav Men du vet vad vi har, bärsen och brudar Yes man, vi har allt man behöver Bärs o sprit så det räcker o blir över Inget blir bättre för att man deppar ihop Alla som kaxar, vi skjuter allihop Men, ibland så får vi ta itu med problem Men skitsamma för inget blir fel Men du vet vad vi gör Med alla ni som stör Jag ser hur ni rasar ihop o dör
Fuck you man, ni vet hur vi gör det försök och förstor det Du är bara avundsjuk, japp ja hör det Men självklart min vän Bara häng med oss sen Är du med oss, så finns det inget du kan ångra Kom igen nu allihopa, det är SOMMAR!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|