Phonografic - Retarded (Freestyle)
tjuppa! Jag har precis köpt en ascool reflektor grej till min studio som ska förbättra akustikten. bestämde mig för att pröva hur de lät med en liten freestyle. Det gick bättre än väntat så själva rappandet ligger nu på min myspace, det kan lyssnas på HÄÄÄÄR!!!!!!!! Beatet hittade jag på freebeats.se dynamo414 som har gjort. om ni lyssnar o kommenterar så skulle jag gärna se att ni skrev något om ljudet, kolla gärna in nån annan låt på min myspace och jämför! simma lungt!
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.
Fan ganska cool engelsk dialekt, men du bryter fortfarande lite på vissa ord, men vem fan gör inte det? Själv låter jag som en gräsklippare på engelska. Flowet och rimschemat påminner mig om Eminem, det är fan cååålt! Beatet var tööngt, diggar't. Ljudet vet jag inte riktigt, är inte så hemma på sånt då jag är värsta nooben på studior, men det låter coolt. Keep it up, lixXxom! /Enterdeman.
Dra åt helvete!
naaajs phono :D haha som enter sa, det låter lite som eminem, mest i början tycker jag ^^sjukt sjysst freestyle! puss
jo de brukar bli lite eminem style när jag freestylar, så lätt o rimma då :P najs att ni diggar trots mitt smått bristfälliga uttal ^^
skit dålig hatar den som fan!! för det första du rimmar jätte många gånger? man kan tro att du e en rappare för det andra du gör det på en/ett/flera? beat/beats? bejts? oO
du borde hängas...
Sekunda: förlåt. jag ska aldrig släppa en låt jag lovar. vadfan tänkte jag, RIMMA!? :O shit alltså. jag skäms. :)
NEJ! den här blev jag alldeles för nöjd med för att den ska dö så här fort, UPP!
upp igen! sluta nu whoa, liiite intresse för freestyle finns det väl här i alla fall?
Haa man! Wicked freestyle! Är inne på tredje lyssningen nu hehe. Ljudet? Det kan jag inte uttala mig om då jag inte vet ett shit om bra sound hehe. Safe!
heyey, äntligen lite respons! :D najs att du diggar man!
bra skit bror
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
låter tungt tungt, ah fan de låter som eminem :D flyter tungt o rimmar feeeeett najs, sjukt att de e en freestyle :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack folk :)
Så jäävla nice =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en till som diggare, följ nu iRoZ exempel, gå in, lyssna, kommentera. enkelt :) najs att du diggar :)
tung som fan man! BLess
tycker de låter najs som fan, likt eminem som andra sagt haha xD och ljudet, jo fan de låter bra. Men tror de kan bli MYCKET bättre med bättre mix. men fortsätt spotta rhymes boi (Y)
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
oh yes, de e lite småkeff mix men de kommer åtgärdas i kommande projekt ^^ tack nowbell o luffarn :)
slänger på en upp på den här :)
Ruskigt jävla mäktigt! / Linje 12, rob!
najs att ni diggar! :)
JAG SKIIIITER I om ni LÅSER TRÅDEN! .. jag uppar ändå :)