Hypnoz - Kärleksfult
Här kommer en vers från BBQ's tilltänkta netplay som inte ser ut att bli av. Vi har iaf lagt den på hyllan då Måne har gått ur gruppen av diverse anledningar. Istället håller jag och Joppe på med en demo på 3-4 spår som kommer att säljas (förhoppningsvis i slutet av maj) i skivformat.
Till versen, det är en slags parodi på kärlekslåtar (som man är så jävla trötta på), där vi rappar om "någon" vi älskar och i slutet avslöjar att det är något helt annat. Det var tänkt att Joppe och M1ck3 skulle ha varsin vers också, men eftersom dem aldrig blev reccade och jag inte är nöjd med mitt resultat gör jag såhär istället. Mixen är värdelös, då den gjordes före jag kunde speciellt mycket om ljudmix. Dels några malplacerade chops och en "orent" ljud enligt mig. För att inte tala om adlibsen! Fattar inte vad jag tänkte på när jag spelade in dom, hälften ligger i otakt och hur jag än placerar accapellan blir det fel (har nu sänkt dom så att dom knappt hörs).
Anledningen till att jag lägger upp den när jag inte är nöjd (den kommer alltså inte ligga kvar för länge på myspace eller znap) är att jag vill dels hypa den kommande demon och gärna få lite kritik på rapen! Slut på den alldeles för långa brödtexten, puss på er Whoa, och kommentera rikligt!
Snappsnapp!
Mitt space!
(Inlägget ändrat av luthgr3n 2009-03-28 19:31:39)