Fimp & Sabina - Ler för dig
Länk till http://www.zshare.net/audio/576422382fe4bb26/ TEXT bara le bara le för mig bara le bara le för mig ja blir så glad ja blir så glad när ja ser att du ler för mig ja bara ler bara ler för dig ja bara ler bara ler för dig ja bara ler när ja ser, ja bara ler när ja ser att du ler för mig '''''''''''''''''''''''''''''' vers1 ibland kan man le för att man visar sin passion kan va till en vän eller en främmande person saker och ting som får det dra i dina läppar saker som gör att du e glad och inte deppar det finns vänner man älskar dom som ger dig kraft du vet de ljuset i mörkret det bästa som du haft men det är obeskrivligt och inte lätt men när du hör det här så ler du och det känns rätt ibland kan man le bara le bara le när någon tindrar med ögonen så bara du kan se för just nu ska ja le ja jag känner mig glad för att du är du och för att jag e jag men den där äkta lyckan är en svårläst känsla, och det är en sak som man kan dela med en människa det jag menar är en känslan som inte finns i ord det den bästa på vår jord vers2 att var glad förjämnan ger mig ju bra respons ja framhäva ju det bästa typ som en tidnings annons Låt nu mig och sabina få sprida vår lycka låt os får berätta det det fina ni borde tycka om att fukosera framåt och tänka på dina medmän ja och med blicken uppåt, så kommer du att vara den.. som, gör så alla dina vänner glada jag är en sån som ler åt allt det e min arbetsskada men le till dom du ser för ja vet att de finns många ja ler som fan så inte dagarna blir långa att le förgämnan de är mitt levebröd jag vill få folk att bli glada och hjälpa dom som är i nöd ja ser människor som kanske inte har det bra men som kämpar förgäves och tar dag för dag ja denna låt den går ut till alla som tänkere trångt för med ett leende på läpparna så kan man gå långt vers3 ja håll hårt i dina vänner som alltid har haft dig kär ja du vet de e du som e du som alltid funnits här ja du vet de alla gångerna som ja har behövt att prata så ja säger till er, börja älska sluta hata ja tänk alla gångerna du har gått börbi någon och tänk alla sångerna du sjöng foch tänkt på honom du vet den vackraste killen som vill kunna ge dig allt som att hålla dig varm (ah) när det är kallt till alla er som e lata bjud ut någon på ett cafè det kan va svårt att prata men det är enkelt att le jag vill le bara bara le för dig när jag ser dig på gatan snälla se på mig försöker visa att jag gillar dig men ändå hålla det i hemlighet jag kanske visar det för lite, kanske för diskret men dom där blickarna jag gav dig ja trodde att du förstod att mitt hjärta började brinna när ja såg att du log
FiMp06
jag bara ler när jag hör det här . vill höra mig , pz ;D
Okej, nu ler jag:) Det här var otroligt bra, verkligen nåt som jag hade kunnat lyssna på. Tjejen låter skitbra, perfekt för denna låten, verkligen! Du lägger det skittungt, älskar rösten och flowet, dundernajs! Beatet, texten, allt med låten är på topp alltså! Det här var klockrent verkligen, förstår inte varför ni fått så dålig respons bara.. Keep it up, detta var verkligen bra!
Flyter som en död fisk
Som jag sa till Jimmie tidigare, riktigt snålt av Whoa på denna. Du har lagt upp låtar här förut och det kan inte bara vara jag som hör förbättringen :o :) Sabina la det bra också (y) Riktigt skön reffräng!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Madde: tack sså mkt, det är det som är meningen med låten ;) Fiddi: bra de ;) tackar, nja det är lite dåligt med kommentarer tkr ja :( Sofie: tack så mycket, hela enköping verkar ha hört den på bara två dagar :P coolt ju ja som sagt. dåligt med comments :P
FiMp06
nyss tankat hem o nu ska vi se här:P tjejen sjunger soft som fan:) Skön röst med :) fimp lägger det soft:) Men borde variera på flowet blir lite tråkigt efter ett tag.. (har hörlurar så kanske låter annorlunda i högtalare) : ) pz!
Värkligen bra! Tjejen sjung uderbart bra! Värkligen bra text också!!
http://www.myspace.com/peppeboah
Dunderklumpen: okej, jo Sabina e underbar IMO :) du har nog rätt me flowet, ja vet att den känns rätt rak liksom Peppad: tackar
FiMp06
Vad är de som händer Whoa?
FiMp06
fimp lika skön som vanligt;) du vi kanske kan kicka låt någon gång :)
BK här man kan inte vara tyngre
Skön som fan,! fett flow, lite mer komplicerade rim hade gjort låten mer intressant, men nu är det ju inte de det handlar om! Fett :)!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack BK :) okey liten, tack
FiMp06
jag säger sabina e den tyngaste, fimp06 in tha house makin improvements, keep it rollin babeh ! Fin låt, jag ler när jag hör den :)
Tacktack fosse :D det är det som e grejjen med låten, man ska LE :D
FiMp06
FiMp06 P17;
det är det som e grejjen med låten, man ska LE :D JAHA, är DET poängen?:o haha;)
sorry för dubbel post, vill bara liva upp stämningen och få folk att kommentera mer på Fimp's underbara LE låt :D
up! jah, battyboi jah kickin it good! i like ya flow and jah voice, and dat gurl have a sweet voice! i hope u drop some good shit in the future bcuz im waitin! respect boi! jah will nevah know who i am ^^ i give jah 8/10! bcuz i like jah sexy voice man! ;) haha peace im out!
Fet som fan diggar din röst =)
Skön som fan,! fett flow, lite mer komplicerade rim hade gjort låten mer intressant, men nu är det ju inte de det handlar om! Fett :)! Liten , allt handlar inte om avancerade rim. denna låt handlar om att kunna förmedla känslor. avancerade rim använder man sig väl isf mer av i battles/skryt låtar eller vafan de heter imo :) rätta mig om jag har fel.
Sofie, haha ja kan man tänka sig :P vadå dubbelpost?? det är ju när man postar 2ggr efter varandra ;) tack iaf nackskott : hahaha pce... låter som systerraggarn Micke? Westby: tack man, kommer bli ännu mer soft om du börjar prodda mig ;) Fosse: kunde inte sagt det bättre själv :)
FiMp06
fan sweet låt Jimmie, du har verkligen utvecklats enormt på bara ett par låtar. Gillar texten enormt. Sabina gör också ett grymt jobb.
Lyricist
2009-04-11 00:48
Riktigt jävla fresh låt ! Reffen gör hon väldigt bra : ) textmässigt var det riktigt bra, flowet var också riktigt bra. Ett bra beat Det finns inget direkt att "gnälla" på i denna låt : )
Sjukt härlig låt=), diggas som fan ;D peace
Dahl, bah gör mitt bästa.
Bassoro: tack som fan, tack ThreeWords: Tack tack,m jo reffen e nog den ja gillar mest i denna låt :) hehe här ska vi inte gnälla nåt ;) Blingi: Tackack, pce
FiMp06
Fimp är bra, bättre, bäst :) UPP WHOA! :D
lyssnade igenom igår och diggade allt igentligen i din rapp och inlevelsen. Brukar vara rätt ovanligt inom Whoa, det jag menar är tycker man att Antagonisten är skittung så tycker man dialekten är jobbig ocksåvidare men vart imponerad av ditt jobb dude. Tjejen var också bra, mixen var bra, texten funkade Bra jobb Hank
bättre vara ökänd än okänd
Tackar Spetsen, när dina grejer e fixade så gör vi låt :) Hank: tackar, tackar, kul att höra mannen, förstår hur du menar... tack :) pce
FiMp06
Tight, diggade som fan man blir glad när man hör den haha :D
http://www.znapmusic.com/thomashellberg/ <--- Lyssna och droppa en kommentar :)
Moderator
2009-04-22 19:47
Lät riktigt soft! Din röst är riktigt skön och du får till ett härligt flyt. Refrängen blir lite jobbig efter ett tag tycker. Blir tjatig på nåt vis, sen är den lite väl hög om man jämför med resten av låten. Men bra jobbat av båda två! Fred!
myspace.com/jiahprod
Hellberg: tackar, jävligt kul att de va på samma beat vi hade kickat :P J-A.. tackar, trevlig kritik ifrån enköping, dock e du dålig på att svara på msn ;) ja kan var mkt möjligt, väldigt upprepande det är jag medveten av men lite en baktanka där,. alla "hits" ute nu är så, upprepande, så man lär sig dom lätt .. försöker jobba så att man inte bara ska lyssna en gång och stänga av utan lyssna, känna igen sig i låten och sjunga med, digga :P hhe Sen var det förstan gången jag använde nya mastrings pluggen, så den e skrikig, får själv ont i öronen av låten :p haha :P men har börjat lära mig den pluggen nu os kanske märks i min 18års låt :P
FiMp06