Slacker - Folket ser mig (Session)
Tjoo, jag gjorde en låt idag, & resultet blev som det blev.
Jag som står för rapp,text & mix. Mixa är inte min grejj, så go easy on me. Hehe
Beatet är ett freebeat av Juiz.
Låten finns på länken Länk till http://www.myspace.com/slackerlifemusic
Texten
reff Lever livet hela tiden folket ser mig skiner ohoo ohoo
vers Jag har länge stått ensam & väntat längtat, flämtat & verkligen kämpat & nu står jag äntligen längst fram men du släpper skit likt en ändtarm inget hinder, rimmar skönt & vinner bättles likt en Grizzlybjörn & när ja rockar loss & klunkar sprit blir jag som ett köpcenter, full av liv rullar förbi, med en stil som är assoft du gasar mot toppen,(boom) frontalkrock för jag står i din väg, som ett stenblock skiteri om ni attackerar med en hel flock med benbrott, lämnas ni utan kapacitet att ställa er upp & tjaffsa nått mer allt jag ser runt om kring är sega råttor som aldrig kommer bli nå mer än medelmåttor
reff igen
vers du & jag, är inte likadana jag är bra, du är tinitus skada jag är killen du ville vara såhär låter de när din publik ska tala ( HAHAH) alla skrattar åt dig för du rappar som du håller på att bajsa på dig så kanske dags att du lägger ner & låter mig fylla folks ipods & mp3 för jag är mest lämplig för skiten skriver bättre repliker folket älskar musiken spränger speakers, dag in & dag ut så det är klart du blir avundsjuk
reff igen.
Peace!
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
|