Demko - Svar till Denci & N.M.E Till Denci:se detta shitet som ett litet undervisnings passriktigt vasst som klor på en grizzlys tasshåll en viss distans det här e buisness klassvi e verbala superhjältar så det e disney dagsdin fuckin fitta du e mer som pinnochiodu börjar tända raketer så ajt gott nytt årdu röker blunt o sånt du sammlar hash i tonom du e så G skjut oss alla me en kalashnikovallt du sagt e strunt mannen hit o ditvikt o skit jag har ingen kryptonitstick för jag har alltid vatt smart sens födelsennämner du mitt namn då blir det skadegörelsejag håller en stadig nivå du e en barbie idolatt dissa hela skåne blir nog farligt i årta det du får ta det som en varnings symboldu vill bli signad så du signas i en begravnings byråTill NME:detta e ingen effektiv beefhan fössöker låta svart men e definitivt vitjag klickade upp din bild så störandehan tror han e me i CRIPS vilken mördare "LA keps på sne" hans rap e utan kvalitehan e som eminem fast utan dr dre sluta spänna rösten alla vet att du e tamareo sluta me rap du e ingen amerikanaremuthafucka muthafucka muthafucka?jag har fattat du rappar inte du bara kacklardu påstår att du flowar? men du bara hackar100 bars utan fakta du måste skojabla bla bla du låter som en papegojadina rader har virus jag tror inte att det e troja"im a ryder" du rider på kukarjag e en krigare när jag strider då stiger valutanjag underskattar för att jag trodde du kunde rappamen inte visste jag att du va en snubbe som haltar halkar blöder du e välkommen ti södernutan att tappa tvålen kommer du få den i rövenjag gjorde så 7 bladen splittradesingen kan rivas mer jag har en nagel klippareinte visste jag att du va en sjuk äcklig nördjag ville aldrig dissa någon som e utvecklingsstördTanka Här:Länk till http://www.speedyshare.com/248450855.html