I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lejonet - Välkommna (Video) Producerad: PA film

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-03-22 04:03

Lejonet - Välkommna (Video) Producerad: PA film

Sha, här kommer en video utav mig som är producerad utav PA film produktion.
riktigt kul arbete ligger bakom denna videon. tänkte lägga upp den för att få lite
kommentarer. så hoppas att det diggas.

checka videon på min myspace.

Länk till http://www.myspace.com/LejonetOnline

Peace Out

Hur galet är inte det dåe? Helt sjukt galet...
Moderator

2009-03-22 09:37
Kul att du nämner producenten av beatet härligt !

Till låten: Du har ju utvecklats inget som går att undgå men fortfarande samma gamla rim som du alltid använt tycker rimmen måste fan bli bättre och vissa stället så floppar flowet ur helt annars tycker jag beatet gör ett himla jobb och får det svängigt.

Musikvideon: har sett typ 15 miljoner bättre videos än denna, vill ha mer kameravinklar och mer effecter på skiten liksom man ser ju att kameran har väldigt bra kvalite, desvärre hade väll inte redigeran det.

Så detta blir ett G+ totalt.

Peace!

Rappare

2009-03-22 12:14
Tycker videon var grym jag... Riktigt bra!
Låten den hade väl sina sköna stunder men som Icetail sa, rimmen kan bli fetare :)
Men den har sina "bounciga" stunder!

2009-03-22 15:34
förlåt jonas, beatet är så klart proddat utav Icetail :)
Tack, upp!!!
Hur galet är inte det dåe? Helt sjukt galet...

2009-03-22 21:47
Det sämsta jag har hört idag.
Dock loggade jag precis in, men iallafall.
Alla rader var bara "Alla ligger och spyr - jag är yr", flowet var grymt tråkigt och när du lägger dubbs på allt så där så låter det bara jobbigt i mina högtalare.
Du går omkring med en tröja som det står "I AM HIP HOP" på - sen kickar du på house beats och rappar om fester? Jag vill inte vara hatisk på något sätt, vill bara ge dig lite att tänka på.

Peace!
Ja, jag är en vitlök.