Fade - Jag (Ny Mp3a)
Spelat in en ny mp3a idag
Fade - Jag
Kommentera gärna!
Text:
Vers 1 (Fade)
Jag är inte som andra jag lever för mig själv Jag gör det jag bör men jag gör det helt själv Jag är alltid den som går ensam hem I all framtid har jag djupa sår i mig själv
Har alltid letat efter en flyktväg Men jag hoppas jag hittar en bakväg Till livet, Som jag inte vill va med i Snälla pausa mitt liv o förvandla mig till is
Pallar inte tänka Pallar inte reagera Hela mitt sinne skulle du kunna blockera Men de e så det e o det är så jag tänker Det här är vem jag är, o jag är svag när jag tänker
Jag skänker en tanke till han som gick bort Jag såg i din blick att det finns inget hopp Jag är inte som andra det här är vem jag är Vi 2 är olika för jag lever i en annan värld
Vers 2 (Fade)
Låt mig få berätta om min situation Jag var bara 14 år när jag tappade tron Då knarket var min bästa vän gränslandet Då varrända jävla kväll bestog av misshandel
Det fanns inga lagar man bestämde allt själv O man visste inte riktigt när man kom hem Många sena nätter det blev till en vana Det på gick för länge så det blev en livsbana
O så plötsligt en dag droppa snuten in Jag skulle med till stationen hade gjort något brottsligt Domarna föll för grov misshandel Den andra den föll för knarkhandel
Det var då mitt liv fick en vändning Bestämde mig själv för att skapa förändring 18 år idag o jag är helt drog fri För jag tog tag i mig själv o så ska det förbli
http://www.myspace.com/peppeboah
|