Adjo - I mitt kvarter
Satt o filade på en låt förra veckan men pallade inte skriva en till vers förens idag.. Hoppas ni gillar resultatet :D.. Peace
Länk till http://www.speedyshare.com/750271944.html
Vers 1: Adjo
I mitt kvarter där alla röker skunk o mår bra// O vissa becknar något sen så kommer aina på span// Där vissa lekar rappare, men droppar knasiga bars// O sen tror dom e bra, men e sämst i hela stan// Där ett gäng krashar en fest, o dom plockar o drar// Sedan delar dom upp skiten, tjänar tusen spänn var// Och några om andra snubbar kommer kickar dom snabbt// Med hundra blattar snabbt efter, försöker springa ikapp// För det e min stad, mitt lag, ingen fucking annan// Om någon börjar jiddra står ja upp för mina grabbar// Vet att de samma sak i varje stad, varje dag// Där killar alltid springer från aina o de blir knas// Men jag måste ge kärlek till min egen, du vet de// För de va här som ja första gången steppa upp på scenen// Tjuvrökte i nåns svale, jupp då va man galen// Gled runt me sina grabbar, o softa vid bollplanen//
Reff x2
I mitt kvarter, där alla bara hustlar in till döden// Någon hookar fiveish sen så kickar dom o röker// I mitt kvarter, där alla bara softar o njuter// Klart att ja kommer bo här, ända in till slutet//
Vers 2: Adjo
I mitt kvarter, där någon han e pank o får abs// Men om han väl behöver något haffas de snabbt// Och vart jag än går, japp då rensas mitt pack// De brukar räcka nån timme, |tills alla grabbar gått fram// I mitt kvarter, där aina rullar fram o tillbaks// O någon springer från hunden |ända tills armen gått av// O de finns alltid nån som snackar, typ om allt som hänt// Men när man kollat upp de |så har ingenting stämt// Ja de e så de e, fråga runt för alla vet// Runt omkring i mitt kvarter, säger alltid någon fel|// Finns alltid nån som ska leka han e kung av stan// Och alltid nån som ska leka han e kung på plan// Men de e så de, och så de nästan alltid varit// Vi har folk som lägger skiten på en enda tagning// I mitt kvarter, där vissa bara softar o glider// Och alla e muslimer för dom spottar på grisen//
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
|