EpunktK - Lilla Du ( Robajn Diss )
En diss jag gjorde till Robin aka Robajn. Jag vet inte om han finns här, men jag hoppas det, så han kan lägga upp sitt svar. Han har redan dissat mig och skicka länken på låten, men han fegade ur och tog bort videon från youtube, din lilla fjolla. Sluta snacka om min tjej mer, för nu vet du hur jag gör med dina tjejer.
Här är låten: Länk till http://www.speedyshare.com/356668822.html
Här är texten:
Du blev ägd i första ronden Jag tog fram min mick och slog på den Det är ju inte så konstigt För du dissar riktigt fjolligt och du leker med eliten Så nu sitter du i skiten Du kan vara kaxig över msn men du är en liten fjolla sen Ja, ta det till gatan Kom hit om du vågar (Du är från en läskig förort) Så låt oss få det gjort Du e ju så jävla gangsta Så du borde våga chansa Du snacka massa skit om min stad Så nu får du tillbax Du säger att ditt liv e knas Japp, för jag ska förstöra Hela sverige kommer höra Hur jävla kass du e Du tror du kan vinna? Hah, vi får se. Så låt oss börja Ingen kommer sörja dig när du dör För jag pissar på din grav Och tar din flickvän som sexslav Och föresten, hon är skitsnygg i string ( woops ) För hon visade mig, för jag e hennes pimp Berätta i ditt svar, om hur det var När du fick hennes svar när hon inte ville vara kvar För hon kom hem till mig Jo, hon ville smaka på min grej Woops, va hon din tjej? Så yes, du hade rätt när du sa att jag va en player För alla dina tjejer, dom kommer till mig För fan mannen, alla tröttnar på dig Jag antar att du inte vågar svara För du älskar ju Sara Men det är med mig hon vill vara Även fast jag hatar hon Japp, den lilla tjocka kon Fast vänta ett tag, när du snacka om min stad Du sa du skulle ta din glock och skjuta alla oss Oh shit man va rädd ja blir! För en liten tjockis som sitter hemma o syr OH NO! Hmm hmm, mm, där fick ni veta sanningen om Robin Siva för det är så han heter.. Dissar du EpunktK så ska du få smaka på en sak, woops det var eter.. Du är körd nu din fitta, kom hit och ta mig då! KOM DÅ!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|