I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Eddie - Mitt Andra Jag (Album Snipptease)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-03-17 17:32

Eddie - Mitt Andra Jag (Album Snipptease)

Här kommer en liten snippet från min ep "Mitt Andra Jag" som kommer att släppas ganska så snart..

Länken!!
Länken!!
Länken!!

Hoppas ni gillar det ni hör och skriv gärna en liten kommentar.

/Eddie

2009-03-17 17:42
tycker alla låter är tvärfeta Eddie
Skönt flow
sköna texter
sköna beats

kommenterar sen mer

hank
bättre vara ökänd än okänd

2009-03-17 17:55
seriöst vad har hänt fan...känns inte som eddies shit el vad man ska kalla det ..fans en grej jag diggade va beatet du o mel hookade. du är långt ifrån att vara på topp damn när du hookade med oss va du galen va hände med Skillsen ? hoppas du skriver mel på co prod på family guy beatet...men men

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-17 18:01
Patte: Jag har gjort om beatet och spelar nu allt i den så det inte är en coprod då det inte är troligt att melvin vill stå som coprod till mig. Tråkigt att du inte gillar det du hör förövrigt..

Tack så mycket Hank!

2009-03-17 18:25
HAHA Klart! Detta är EDDIE! Eddie ut i tårna förfan.. Mer Eddie nu mer än nånsin, låter jag tjatig? Det andas Eddie! Eddie, Eddie, Eddie... Eddie!

Ne, men ärligt! Detta är överbra, riktigt grymt.. Eddies reggaerap är kiolast, o tack för att jag fick va me! :) Sleez du lägger svinbra här! Ska lyssna mer :)

Spännande!
melly mel

2009-03-17 18:42
melina c måste ju ändå ha öronen i arslet! han är ju sämst och lite därtill

2009-03-17 19:07
ingenbigdeal: HEHE Kanske är det så, men jag har tydligen mycket bättre hörsel än vad du har i vilket fall!

Över till snippteasern...
melly mel

2009-03-17 20:09
melina c ok. sanningen om eddie finns på www.znapmusic.com/melvin. han finns även här på whoa. du som inte växt upp där eddie växt upp vet inte all skit om honom kanske. ja skämms som salembo på riktigt, han kommer ju från salem.

2009-03-17 20:38
eddies stripptease! välkomna in.. öppet alla dagar dygnet runt! känn er som hemma.

detta låter fett man. introt låter över fett, verkligen mannen! skulle jag vara med på den också eller? men du, lärkan är det fetaste du gjort mayn.
haha, skrattar bäst. gaaleeeeeeeet! gunga med där folks, det är tungt.

mannen, kasta upp en liten tracklist, så folket får se vad du har att bjuda på! det låter nice mayn!

MISSA INTE DETTA FOLKS! upp.
Södra Sidan , ÄR NI MEEED!!!!!!

2009-03-17 20:46
riktigt nice diggar de
0 523

2009-03-17 21:05
låt tråden dö nu...

2009-03-17 22:11
hahaha, är inte riktigt intresserad av er sanning om Eddie! Det är ER sanning! Har hört den, d va ett tag sen och inget jag lagt på minnet direkt.. och som om det skulle ändra min uppfattning ha! Tycker väl i så fall att den visar vem "ni" är än något annat... men är det den låten vi ska kommentara nu??? :O Lägg upp en egen tråd kanske?

Låt tråden blomstra nu...
melly mel

2009-03-17 23:40
asså, lägg ner tjafset.. vem är melvin och pattek? två uppstoppade smurfar, med ett sjukt dåligt rim-schema och flyt. ni anser att eddie är dålig? därför ni tog med honom i gruppen? Ja, okej boys. det låter sjukt trovärdigt! eddie är bättre än er.. han är bra, och det vet han själv.. men till skillnad från er, så springer han inte runt och säger att han är bäst! lägg ner, för ni kommer ingenstans genom ert kära whoa.. och ska vi snacka dissen från melvin till eddie? lyssna på den mer själva innan ni snackar. den är inte bra och det vet melvin själv! stick nu, hejs..

tack melina! det värmde :D

UPP för denna!!

2009-03-18 12:31
Bra att d värmde :)

Mer kommentarer!!!
melly mel

2009-03-19 18:07
UPP FAAAN!

2009-03-19 20:17
melina c: Men gör som alla andra på whoa och skaffa ingen egen uppfattning utan tro blint på vad alla på whoa säger! Det är mode nu så bara häng på för fan!

Tycker det är så tråkigt att se att detta är som alla andra såna här liknande fall där killen (i detta fallet Eddie) SJÄLVKLART var fet när han kickade med dom där två och nu när det (av någon anledning inte funkar längre) så är han skiiiitkass och har blivit av med sina skills?

Är det bara jag som ser allt sånt bullshitsnack som ett stort sömnpiller?
Vad gäller nån diss från Melvin till eddie så har jag inte hört nån så jag kan inte uttala mig om den saken!

Jag har skapat mig min egen bild av Eddie oavsett vad whoa (eller ni två) tycker!
Och jag gillar den lilla räkan, han är ju soft? ;D

Sry att jag inte delar er åsikt och tråkigt att Eddie var grym förr men är värdelös nu, då hade han kanske kunnat vara med i er grupp igen ju?

Im out!

2009-03-19 20:58
De där va fan bra, ;) Diggar Min Dröm med Sleez han har fan blivit bättre. Längtar fan tills den släpps så man får nått nytt att lyssna på -.- :D

2009-03-19 21:39
Anta: WORD!!!

Ja nej man får tydligen inte tänka själv längre hehe.. jävla sekt!

Mer kommentarer på teasern nu!!! Missa inte Eddie! :)
melly mel

2009-03-22 08:50
UPP!!!
melly mel

2009-03-22 17:11
Joppee: niiceee ;D håll ögonen öppna, för snart kommer eddies tape. den kommer döödaaa! :) där jag gästar på ja, typ 6 spår eller något?

UPP!