Styr vem? Styrunn - Spiced out
Tjo, en smo-ed-out-session, rökigare än så här blir det inte, bara jag som lägger vers, här är lyriken:
När jag dyker upp runt hörnet kan man fråga sig varför jag ler hundra smileys och en sak kan jag lova dig Att jag har dundrat nice Kör på till en blundad high Min längd är mätt i huggen...
Har lungor stora som en väderstorm Men inte för att jag vräker gorm Nej jag drar bara bongar som ångar starkt som en bäverhojt
En smögare som rövade, bort dig från ditt sövande Bedrövande att behöva det, öppnad som nåt blödande
Det är jag och vem fan trodde något annat får det tjuta på ett brandlarm meckar njuta som en sandstrand Lika ofta som vårt grannland Tempot stupar flera anhang Kom och testa om du pallar
Har minst tillräklig, insläppning av rök med en tillsättning att sträcket på dessa stickprov får en till ättling en twinsläkting
Ja vi är skrikande galningar, syns på spikade varningar Mannen som kunde tala med beats här har ni han du kan fixa dina leaks i ditt sammanhang Eller boka dina seats för en sanntalang
Se mig i ögonen, svart som pipan på en pansarvagn Vad du än kallar mod är lipa på ett annat slang
När jag dyker upp runt hörnet kan man fråga sig varför jag ler hundra smileys och en sak kan jag lova dig Att jag har dundrat nice Kör på till en blundad high Min längd är mätt i huggen SPICE
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
|