ove yo man- jag kan rimma
Länk till http://www.znapmusic.com/oveyoman
text:
ove åker skidor utan skidor han kollar i playboy tidningar som visar slidor riv inte ner pamela andersson planchen mamma då kommer din son ove ramla ner på golvet å stamma om saker som inte finns ove har varit sjukt kåt så länge han minns ingen kan rappa som ove, han lägger rader så fint men hans skit luktar skit som han tycker att sprit gjorde när han va liten men nu har han egen bar å dricker upp hela jävla spriten
ref x2 jag kan rimma på saker som rimmar jag kan försvinna i timmar men du finner mej bakom skolan sittande, rimmande å mumlar med polarn gunnar
folk skapar musik ove skapar en trend som e unik han e inte fysikt stark men han kan brotta ner en tant i en park falcon öl, han dricker å så om du vill snacka skit, e det bäst du sticker å så för när ove blir arg, då ryter han som en pudel när han greppar micken, han hör jubel från kåta kvinnor, som slänger sina bindor upp på scenen han rappar, men han följer inte det normala hip-hop spelen om du vill dricka öl med ove, så får du betala med 1000 lapp sedeln det e så det du måste förstå det
ref x2
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|