Änglalik (ft.KevinKelly) - I min skugga.mp3
Detta är ett track som jag har jobbat på allt för länge känns det som jag låter låten tala för sig själv ladda ner, lyssna, sprid. Låten är producerad och inspelad i HF-studios och gästas av KevinKelly på reffräng. Har planerat att släppa ep/mixtape/netplay - (call it what you want). Och detta track skulle vara det första, men istället släpper jag det exklusivt till er här på whoa. Hoppas det smakar!Ett shoutout till Ace2n för serverplats! Beat: Tungt! Vers1: Änglalik Vers2: Änglalik Vers3: Änglalik Mix/Mastering: Änglalik DirektlyssningÄnglalik (ft.KevinKelly) - I min skugga.mp3 (Högerklicka, spara mål som) Änglalik (ft.KevinKelly) - I min skugga.mp3 (Speedyshare, backuplänk) Texten postas längre ner! INTRO - ÄNGLALIK i min egna skugga vill och kan jag se mig själv vandrat långt och länge på en stig som inte leder hem men.. även om benen är trötta måste jag gå ensam med känslan av att jag aldrig kommer kunna vända.. VERS1 - ÄNGLALIK i min egna skugga vill och kan jag se mig själv vandrat långt och länge på en stig som inte leder hem men.. har kämpat som en hjälte har svikit många vänner och lämmnat personen som jag kallade min ängel men i min skugga ja där finner jag frid och under en tid har jag sett hur livet bara passerar förbi medans jag kämpar febrilt i mitt enmannakrig och fått trevat i skit levit i kris i hela mitt liv i min skugga lever jag en tapper soldat som inte haft de så bra, har levt som en vilsen nomad (så) så vart än fötterna bär så är min skugga brevid som en vän, en vapendragare så hjälper den till (när) när jag hammnar snett faller på samma sätt men låt mig andas igen!... för jag har sakta kvävts av en tanke av en undran hur livet skulle vara utan o leva i min skugga.. REFFRÄNG X2 - KEVINKELLY i min skugga lever jag vad som än händer kommer allt bli bra de är så svårt, och det är sant.. vart vi än hammnar så har vi varran, min skugga och jag.. VERS2 - ÄNGLALIK i min egna skugga vill och kan jag se mig själv vandrat långt och länge på en stig som inte leder hem men..har tagit andetag.. och nästan varje dag, har jag, sett själen förstöras när min insida sammlar hat och jag har tänkit att imorron blir nog bättre finner alltid mig själv nersjunken i samma gammla texter som jag skrev för någon vecka eller så.. och med blicken i det blå har jag klättrat över moln så jag krystar ut orden, från mitt inre via tungan och lärde mig lika snabbt att överleva i en skugga för när jag lämmnade stan, så tänkte jag.. att de ända som är kvar är skuggorna från våra dar ..tillsammans.. ..men jag kan andas.... klumpen i halsen blir större när jag tänker på min mamma men jag vill bara sluta mina ögon och få blunda och känna hur alla känslor tar över i min skugga REFFRÄNG X2 - KEVINKELLY i min skugga lever jag vad som än händer kommer allt bli bra de är så svårt, och det är sant.. vart vi än hammnar så har vi varran, min skugga och jag.. VERS3 - ÄNGLALIK i min egna skugga vill och kan jag se mig själv vandrat långt och länge på en stig som inte leder hem men jag stänger alltid av och pallar bara inte höra sen jag fyllde 13 år så har jag låtit pennan blöda för att få ut varje tanke, o varje dag.. har vi två spenderat tillsammans ja min skugga och jag när jag hittar ett problem finner jag ju aldrig svaret jag gömmer mig direkt, i min skugga, i mitt harem och för varje steg fram så tar jag ett tillbaks och jag! har sett hur hela världen blundar för mitt hat idag! har jag sett hur sista lyktan brunnit ut mitt ljus har vart förlorat från min början till mitt slut så. jag har lovat mig själv, att aldrig va nån annan har flygit långt och länge, men nu så vill jag landa för jag vill börja leva vill aldrig mera blunda och inte en dag till ska jag spendera i min skugga.. /Änglalik (Inlägget ändrat av T-M-K 2009-03-15 09:24:30) (Inlägget låst av Mabande p.g.a. uppningar 2009-03-16 19:11:12)