Lilla H ft antääh - Vad är svaret okej, antäähs första låt, min tredje.http://www.speedyshare.com/468275329.htmlhär är texten:lilla h00.32vers1: fan vad det kändes tungt den dagen du försvannalltid bara du och jag och vi höll varandras handtrodde aldrig att det skulle kunna bli så härmen då var jag kär och vi stod varann närjag får rysningar varje gång jag ser dej stå däri mina drömmars fantasi ye bara i vår världvaknar upp svettig tänker va det mitt felatt allt bara försvann och att det blev som det blevi denna verklighet finns det ingen andra chansdet finns bara ödet i livets okända danskänndes som du satte mej i nån jävla transvar det kärlek eller en hubdrafemtiodarssromanssanningen är att min saknad den finns kvarjag vill bara ha dej här, här i alla mina darDet du gjorde var fel och du släckte min lågajag vill bort härifrån och få slut på denna plåga01,41anteevers2:Jag vill ha dej här så du kan drunkna i min famnOch mitt hjärta pumpar varje gång som jag hör ditt namnDjupa känslor utan gränser och dom dunkar väldigt hårt ..... Tänker på dej nu när jag skriver denna låt Förlåt för allt jag gjort,det var inte med meningenMen Jag undrar fortfarande... om det kan ble vi igen Vaknar mitt i natten och jag vaknade till livÖppnade mitt fönster och jag hörde ett skrikSomnade igen och jag tänker på dejHoppas det blir vi igen min underbara tjejsen hörde jag daj saja nåt som gjorde mig så gladDu sa du sakna maj oh shit vilken dagKunde shii den somna,för jag hörde din röstSnälla Snälla bejby jag behöver din tröstVet att jag kunde sagt det innan,och att jag är senMen snälla beby,........vill bara testa igen!