Hsl Ft.Fade & Lerkish - Sommar låten
Här är en snabb sommarlåt
Med HsL, Fade och Lerkish
lämna gärna en recension
Länk: Länk till http://www.speedyshare.com/708941503.html
text:
Vers 1 HsL
Jag tycker det är dags för sommaren att komma// det är som för mig som inte vill till bromma// jag vill sitta vid stranden med en glass i handen// och bara sitta och softa med tårna i sanden//
blommor och bin, och ett stort grönt gräs// vi tar vårat pack och drar till bollnäs// packar upp tältet och softar av värmen// solen steker på våra nyrakade ben//
när vintern är här så ändrar vi valuta// det är bara för att vi ska få åka och njuta// njuta av den underbara värme från solen// bara sitta vid den varma sköna poolen//
i våran väska finns inga varma tjocka kläder// det finns bara tunna linnen och badkläder// här hemma bär man mest bara mössor utav läder// här sitter man i solstolen med sin solfjäder//
reff: Lerkish
Vi softar på stranden med bruden i famnen vi vill ha fötterna i sanden sen drar vi och köper lite glass glassen vi köpte var en topp glass
vi softar på stranden med bruden i famnen vi vill ha fötterna i sanden sen drar vi och köper lite glass glassen vi köpte var en topp glass
Vers 2 Fade
Jag är less på snö o slask Det är alltid kallt o jag vill ha det varmt Jag vill ha sommar (sommar) o sol Ja vill sticka bort från vår iskalla nord
Glida ner på stranden med bruden i famnen Spela vollyboll o känna på sanden Sen på kvällen tända upp en brasa Se på solnedgången o bara chilla o njuta
Jag vill kunna vakna med solen på kinden Känna värmen och den härliga vinden Sommaren är det bästa jag vet Jag önskar att den kunde stanna i en evighet
för jag gillar inte risiga kalla vinter kläder nu får man sitta inne i dessa vinterväder sommar, sommar det är dags för dig att komma vinter packa ditt pack så kan du återkomma
Reff: Lerkish
Vi softar på stranden med bruden i famnen vi vill ha fötterna i sanden sen drar vi och köper lite glass glassen vi köpte var en topp glass
vi softar på stranden med bruden i famnen vi vill ha fötterna i sanden sen drar vi och köper lite glass glassen vi köpte var en topp glass
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|