Kent-Jesus kääz, vad är de med dig, mitt namn kan inte uttalas av någon svensk som kommer att bli skjutskadad vänder upp och ner skakar så du blir smaklös kalla mig kamikaze och dig pearl harbour bakom dig har du hon som raggar på whoa sofie, backa nu bort, du blir fuckad av oss Kent-jesus var namnet och vi ska bråka i dissar komemr till enköping så får du en påle i fittan käääz får ta smällar som i pingismatcher Sofie, hur pallar du ragga på hiphopsajter kul att båda ni är hermafroditer vi räknar med vinsten, ni är inga battle artister kääz, snacka om att va monoton du är olycklig, läste ditt horoskop ni båda vill knulla rappare med båda misslyckas (haha) dödar nu er båda med min stridsyxa Lasse Okej! det är min tur langar slag som träffar din haka Och om du vill nått mer så kan vi säkert käfta på gatan Du kommer få det väldigt svårt när vi träffas och så Jag Mecka spliffar hela tiden sedan tänder jag på Och visar kääz vad jag vill när han slaktas på beats Men har dödat han 3 gånger de blir samma rutin Och jag fuckar upp dig, för jag känner de på mig Så om de är nödvänligt så hälsar jag på dig Jag Kommer skjuta hårt, ditt Hjärta sluta slå, Jag Slå dig hela dagen tills du ligger gul o blå Sofie ville du beefa för jag lägger det sjukt Du får Sperma i din hals, För du sväljer min kuk Kääz din jävla fitta borde lära dig rappa Och du kommer gråta för jag kommer bazza din mamma Flera gånger om dan, ville du bråka på mickar Så vill du något mer kom ner till skåne din fitta Kent - Jesus Från mig till sofie hörde att du bara hade 3 fingrar på ena handen så nu ska du få öppna käften och svälja hela satsen Yeah, vi kommer att vinna yeah, för flowet är pinsammt Yeah, nu droppar vi dissar Yeah, du kommer från finland yeah, och somnar av spliffar Yeah, vi spottar på mickar
hahaha dagens! hur fan orkar ni ? sämst
VÄRDELÖST !!!!!!!!!!!!! LÄGG NER FÖRFAAN :S finns bättre saker att göra än att sitta och dissa, växupp -.-
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
lyssnar när jag kommer hem... jag tänker inte svara för jag orkar inte bry mig , så tro inte att ni vann eller något för det kan nog hela whoa.nu konstatera att ni inte gjorde.. pz
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Får man skratta eller? HAHAHAHAHAHA! Det där är ju bara tom fakta, ska jag blir ledsen för att ni säger att jag är finsk eller? HAHA!
hörde att du bara hade 3 fingrar på ena handen dagens bästa killar (y)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha fan va keffa ni är asså:P
Http://www.myspace.com/besononline
Tyngaste på whoa just nu håller ni inte med FAN BIG UP GRABBAR !!!!! Om ni inte fattar ironin så jahapp tråkigt
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
haha vad är detta för nå. Boys ta inte i så ni skiter på er! ni dissar en tjej herregud!
Fan ska alla tjaffsa om att det är omoget med dissar och beefs? Är det ingen här som tycker det är roligt att göra exakt likadana låtar som ni alla gör med den ända skillnaden är att den verkligen är till en riktig person och inte en luftmåltavla ni hittat på? :S Beefs är skojj, att slösa bort schyssta rim som dessa snubbar gör är dock inte okej. Helt värdelöst flow och ingen breathecontrol ALLS. Plus så tycker jag att det är lite omoget att alla nu för tiden ska köra med den där grudgerösten som jag tycker att jag var först med att verkligen fejka.. =/
Dra åt helvete!
Behöver inte lyssna, vet att dessa är keffa, precis som dom flesta andra här vet... Gå och lägg er boys, ni e kassa
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Ännu en dålig diss. Sorry men det här gillar jag inte.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Synd att ingen fattar att dem bara försöker driva folk till vansinne eftersom varända jävel dissar varandra på whoa nu :>
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
Fett tööööng eller nåt XD ni e så jävla pisamma XD
HAHAHAHA!!! Så ruttet jävla dålig
Hahahaha! Man skämdes för er på nåt sätt xD Ni har lite för mycket fritid va?
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
haha ni suger så jävla mycke risiga jävlar :S sitter ni och skiter medans ni dissar jävla keffon :D lägg ner ända jag kan säga och ni är fan sämst
ait
Jo eller hur
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
HAHAHAH era keffa jävlar, så vitt jag vet så har inte sofie spets någon studio ens...fega jävlar...nej, det här var den sämsta dissen jag hört på whoa detta året och förra året...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sofiespets rappar inte ens, ändå skulle hon sänka er på en rad -.-
hahahaha stort word på Änglalik :D
hahaha dra du till enköping, kom först förbi hbg så får kommer jag göra så att du önskar att du inte fanns...råtta...
bara namnet "Kent_jesus" säger en hel del om hur bra låten var
H-O-R-A
Jag säger inte att ni är bra.. för de är ni inte. sen ska ni inte försöka låta som kaggen.. Låter fett kefft. Träna på och försök släppa så mkt som möjligt.. så kommer nog allt ordna sig :) Som jag ser så är ni nog ganska nya här på whoa.. Men de har vi ju allihopa varit ! Så till er som försöker knäcka dom i inlägg här på tråden så tycker jag ni ska hålla käften och tänka tillbaks på hur egna första låtar var...! // Peyzz Adm..
Riktigt Brutala <3
Jamen när man va ny började man ju inte beefa varenda jävel man såg har jag fel? Jag hade inte kaxat mig fall dom hade gjort en seriös låt med innehåll, då hade man kunnat kommenterat någolunda men detta det går bara inte kommentera !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Kent agent borde han heta, så fånig och dålig ärh han
Fy fan vad dåliga ni är,, jag säger inte att jag är bättre men FYFAN!
asså seriöst xD jag är nybörjare, och ni får tillochmed mig att låta bra grabbar :P så lägg ner förfaan xD ni e fett tunga x) hahahahahahaha !!!!!!!!!!!!!!!!!! tagga från rappen... elr så håller ni er till allt annat utom dissar... haha pz, käääz vann btw ;) hahahaha
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
hAHhAHAHaha så jävla keffa ni är jag svär :P
www.znapmusic.com/nilleyo/ Kolla För I Helvette...... :S:S:S:S:S
låter som båda två ska bajsa på sig "Yeah, vi kommer att vinna yeah, för flowet är pinsammt" de ända flowet som är pinsammt är erat eget.. detta var inte alls bra, låten hade vart bättre utan volym! peace
Om man bara läser texten så hade kent-jesus faktiskt några helt aiiita lines. Tummen upp för det. Men sen lyssnade jag på låten och då skönk allt till botten, träffades av undervattensbomber, sprängdes i bitar, föll till botten igen för att sedan en stor äcklig sköldpadda kom och åt upp den. Nej seriöst, det var riktigt dåligt, ni kan inte rappa. Men Kent-jesus kan lära sig att skriva texter iallafall, hittar inget annat positivt.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
nilleyo Daterat: Idag 21:37 Skicka PM Gästbok hAHhAHAHaha så jävla keffa ni är jag svär :P haha du e nog lika keff ^^
Http://www.myspace.com/besononline
sofie ville du beefa för jag lägger det sjukt Du får Sperma i din hals, För du sväljer min kuk HAHAHAHAHA SÅ FULT NÄR DU SKA UTALA SOFIE HAhaHahahahaHahahaha loveit<3
fosho
vi är bättre än alla andra bajsar
ja bajsar kan inte rappa ? eller ?
H-O-R-A
Haha, bara namnet Kent-Jesus säger väl det mesta, haha! Tyckte texten var skit, det sista när ni skulle inleda varje rad med "yeah" är ruggigt dåligt, men tack killar, längesen jag garvade såhär. Bara namnet Kent-Jesus skrattar jag fortfarande åt.
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Asså shit flowet är off beat som fan och ni försöker låta som Kaggen :O Iaf vad jag hör.
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
ja bajsar kan inte rappa ? eller ? haha word!
De finns nog ingen på whoa som skulle vara avundsjuka på er. Asså de är väl bara å kolla på alla som har kommenterat , de är ju ingen som tycker den är bra. De säger väl en helt del lägg ner asså!!!!
är det meningen att ni ska göra till era röster? Eller är ni bara wannabe-målbrottet?
Ni är bara avundsjuka Ärlig talat gubbs, tror ni vi e avundsjuka???
jag är mer avundsjuk på en bajskorv än vad jag är på er i alla fall!!!
den rappar nog bättre än er!!!
för att inte nämna att den luktar bättre också
HAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA Svär fyfan va kul de där lät xD vrf fuckar ni rösten för? jävla retards. Sluta mee musiken å stick från whoa
ska man skratta eller gråta kaggen-fake-fuck-wannabe.. gå och lägg er era bönder här får ni inte plats!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
yeah, för flowet är pinsammt word!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Texten var rätt bra. Men rappen... njaaee.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Eller vänta... tar tillbaks det där med texten. Texten suger, och rimmen hade varit bra om inte 90% av rimmen hade varit dragna.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx