TjippY - Låt mig va
Länk till http://www.speedyshare.com/718917285.html
Ny låt inspelad, anti och god. Ladda ner och lämna kommentar!
Texten:
Din klick är ett gäng retarderade missfall, som luktar fitta Eller ruttnande schnitzlar, och alla gillar att pussa killar Så lyssna nu här på detta jävla djävulsskrattet Och se nu på hur jag smakar den jävla hjärnsubstansen Du hörde rätt din fikus, din IQ är hundrafemti minus Kom inte nära mig om du inte vill ha ett jävla äckligt virus Är redo för slutsprånget, att sabotera hushållet Håller du i festen slår jag på reverse och moon-walkar mot utgången Är mina dissar för hårda? Här, ta en näsduk Håll den för munnen, för du verkar ha blivit kräksjuk Du bärs ut, verkar som att du inte palla trycket Du blev blek vid andra stycket, kan inte längre snacka mycket Du börjar få ett fuckat rykte, du är fejk som Dr Phil Ligg kvar på båren om du inte vill få en omgång till Du har ett kroniskt säranfall, nog sagt, inget jävla snack Du gråter en hel jävla natt efter min luftvärnsattack
Ref x2
Låt mig va… låt mig va Eller bli brutalt våldtagen av rim Låt mig va… låt mig va Du plågas från tisdan till måndagen av Tjipp
Du får en oval pokal av choklad, om du är verbal oralt Och inte analt, då blir det ju en vokal orkan Rim utan innehåll, helt osammanhängande Jag saknar reson, för jag är emot sansat tänkande Om någon förstör mig byggs jag snart upp som Budapest Medans du är precis som kanal 5 utan friends Ställ dig upp mot mig och sluta som en fossil i marken Dina skills är alldeles för få, som mina mobilkontakter Du tror du lägger äkta rapp, va beredd på en hjärtattack Men man blir äcklad snabbt av ditt jävla gangsta snack Det är stanken av koskit, det du kallar för mansdoft Låt mig va eller bli ivägskickad med flaskpost Du har aldrig nånsin haft nåt, så sluta spela häftig Du har aldrig nånsin vart nåt, så sluta spela läskig Du kallar dig för tung men är lika lätt som fun light Jag slår till dig i magen – det kallar jag för punchline!
Ref x2
Låt mig va… låt mig va Eller bli brutalt våldtagen av rim Låt mig va… låt mig va Du plågas från tisdan till måndagen av Tjipp
(Inlägget ändrat av luthgr3n 2009-03-10 09:11:43)
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
|