tankar dem fläktar, skriver hela natten// bygger mej på nytt, men minnen sitter fast där// djupt i mitt hjärta, långt bak i skälen// lär mej av misstag, hatar nu kärlek// för sakerna som hänt har fått allt bak & fram// med kniven i mitt bröst ska jag klara allt// kärleken ja fann, men ärligt sen ja brast// när hon sa vad hon kännde, världen den är kall// men ja antar nu att det är så livet är// för när man blivit kär, man får kniven i sin skäl// har ingen vind segeln, står rakt i motvinden// problemen börja växa innan ja var skolkille// trubbel där hemma, känslan är stark man// var fem bast när ja blev lämnad för knarket// sen bodde jag i, i en fosterfamilj// blev händeromtagen & det tog sej en tid// innan ja förstod vad som verkligen hände med familjen// blev annan person, livet vände med vinden// men minnena finns kvar, då när ja var ett litet barn// frågorna dem bubblar, men finner inga svar// tiden den gick fort, ja saknar min barndom// tänker på familjen, allting känns astomt// men klättrar sakta uppåt, siktar mot toppen// världsbilden ändras, ja skriver i blocket// tiden den har stannat, illusioner av min mamma// tankar flyger runt, det finns minnnen jag vill kasta// tänker tillbax & känslan finns kvar// men pennan är min livsglöd, ja känner mej glad//
www.znapmusic.com/blestra