sprattel orgasm- orkar inte
Länk till http://www.znapmusic.com/sprattelorgasm
text: orkar inte ingen ide att orka runka sitter å ölen klunkar skallen å hjärtat dunkar livet, japp de funkar men ingen ork att runka flera timmar om dagen ser en kåt brud på tv, ser en vacker kvinna på omslaget på en cd men va ska man göra åt saken, när man inte orkar runka hela dagen svenska flickor e söta, kåta å vill mycket jag får rycket på vanliga folk som säger, det e fel med porr kanske beror det på att din fitta å kuk e för torr
ref jag vill knulla, jag vill runka jag vill slicka flickans fitta men idag orkar jag inte för idag orkar jag inte orkar inte
jag har inga problem med att få min kuk att stå men idag orkar jag inte knulla å så eller runka å så för idag har jag druckit för mycket alkohol kom inte å säg att du inte har känt samma känsla va fan, e du en död människa jag ser porr på alla språk, inte bara på engelska mina problem e inte att jag har lust nu jag har bara inte ork just nu men om du visar din våta fitta kan jag ta ett kort flicka, å sen runka imon, ringa imon å knulla imon förstår va jag säger va? förstår va jag säger va?
ref
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|