sprattel orgasm- folk
Länk till http://www.znapmusic.com/sprattelorgasm
text:
kommer inspringande full och galen ser knullande dvärgar på balen medans jag håller talen talen om talande analer det säger fuck alla som skiter i att lyssna på sprattel orgasm ett skep kommer med fukkade musiker fukkade lyriken hela min stil faller på mitt problem med sprit behöver runka mer å göra mera beat musiken som skakar de normala kommer full upp på scen faller ner ända till sala ta den i munnen å ta det änna chill sara
ref.. x2 folk pratar så normalt folk beter sej så normalt folk e folk jag skapar ändå musiken för folk så folket, upp med händerna å säg fuck alla andra som klagar å klandrar
folk klagar för mycket på folk ingen behöver en tolk utan en toalett man kan skita i skiter i saker å ting som inte betyder ingenting jag skiter på din rap men jag vet att du skiter på min rap så låt oss skita på varandra kan inte klandra att sandra sitter å pullar sig själv, hon njuter å så hon stönar, fittsaften den sölar å så alkisarna köar å så efter mer alkohol skål din jävla idiot stå inte här å säg att min rap suger, när du e en wannabe hip-hop patriot stå inte här å säg att min rap suger, när du e en wannabe hip-hop patriot
refx2
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|