[AUDIO] Smiley - Så vill jag leva
Shue allt whoa folks !
Missade skolan idag, typ försov mig. Så jag började jobba klart med denna låten då, som nu är klar.
Smiley - Så vill jag leva Smiley - Så vill jag leva Smiley - Så vill jag leva
Rapp: Jag Text: Jag Mix: Jag Beat: P-Flame_-_Aint_just_the_way_Finish
Släng upp en kommentar efter ni har lyssnat är ni snälla :)
Förlåt för stavfel.
Vers1
Om jag hade fått välja mitt liv själv/ Hade jag inte suttit här still främst/ Jag hade kanske inte vatt samma person som idag/ Hade nog inte bott i Sverige utan i USA/
Skulle ha den finaste bilen och den största tomten/ Skulle haft en pool utanför huset med brudar runt den/ Ätit på Mcdonalds varje dag ett år i sträck/ Jag hade inte blivigt fet utan bara jävligt mätt/
Inget jobb men ändå fått pengar, fett med chill/ Hade kunnat få mitt morgonsex när fan jag vill/ Hade glidit förbi och tutat med min lamborghini/ Hade haft brudar brevid mig med string bikini/
Jag hade åkt jorden runt och besökt hela världen/ Skrattat och lyft fingret till varenda brat jävel/ Åkt till Holland för buissnis typ för en dag/ Komma tillbaks och äga hela Heineken lager såklart/
Vers 2
Mitt psyke hade mått bra, en stor lättnad/ Och hade varigt gift med Carmen electra/ Ciggaretter och snus skulle vara gratis/ Och inget dödligt gift i dom, bara smakligt/
Det skulle inte finnas lagar för mig/ Typ som kungen helt skadefri/ Satt mig ner på någon bänk för att njuta/ Av att få se hur folk skjuta små snutar/
Hade nog sovt igenom halva mitt liv/ Hade droppat ännu fetare på beats/ Hade inhanlerat fett med weed/ Bara för att sälja det till dom vill/
Jag hade köpt ett dyrt pingisbord till pappa/ Och köpt ett slott till mamma/ Min syster hade fått en ordentlig pojkvän/ Nu vakande jag, vill somna om igen !/
www.myspace.com/Sagoztyle
|