Erik-Ray & J.L - Hur ska jag vara
Tjabba. Blev så jävla taggad på att kicka så jag frågade Erik om han hade nått man kunde kicka på och han hade en gammal låt som saknades reff och vers. Så jag skrev en snabb text och snabbkickade! Kommentarer uppskattas! :)
Vers1: Erik-Ray Reff: J.L Vers2: J.L
Min del är mixad av mig därav den kassa kvaliten!
Låten finns här: Hemsidan
Gå in på "Musiken" sen finns den där längst upp!
Vers2: Jag backar tillbaka tiden, Till den dan jag fyllde 14. Jag var cool och jag rökte, Jag provade en joint. Jag sket i alla, Jag brydde mig inte om nått. Min stjäl ruttnade, Sakta med säkert bort. De jag fått efteråt, Är inget man vill ha. Folk som hatar överallt, Hot varje jävla dag. Livet var lätt, Tills skiten börja komma. Ja det var tider, Då man bara ville somna. Jag gjorde stötar, Men inte för pengarna. Folk kolla snett, När jag var i svängarna. En gång tjuv, Alltid en tjuv. Ett rykte man får leva med, Tills livets slut. Efter ett år, Började man mogna. Men skiten som man skapat, Kommer aldrig att försvinna. Det handlar om att förlåta, Men vem förlåter mig. Om jag inte hittar en lösning, Får jag leva helt själv.
Reff: Jag tänker, På alla problem som jag skapat Hur jag ska lösa, Hur ska jag vara. Hur ska jag få, Folk att förstå. När alla mina frågor, Tynar bort till gåtor.
You don't know what you got, until you lose it.
|