JT - Uppsala Brudar
Här är en ny låt från oss, John & Tim Det verkar vara dålig kvalité på youtube , så om du vill ladda ner eller lyssna bättre kvalite så finns det här på våran znapmusic: Länk till http://www.znapmusic.com/jt/ Lyrics: Tim: Här har ni grabben i från uppsala stad/ Som vet jusst var han ska / Med min brush ropa "vad" / Va redan törstig som barn / På, varenda guzz här i stan / Kom de en kuzz fick dom dra / Och nyligen träffa ja en brud ifrån stockholm / Ja dömmer inte alla men brats finns de gottom / Soft blond ,rätt lång ,kattig brud / Men hon va en storstads flicka så de tog snabbt slut / Sen efter de träffa en babe från gbg / Hon va söt o fin o bra på tv spel / Tåg resan till henne tog en evighet / Orka inte resan de vart inge mer me de / Så tebax till Uppsala , kulturstad ja / Där brudarna e underbara / Jag älskar brudar över hela vår glob / Men de e något speciellt här på stället där ja bor / Reffräng: Jag har inga problem med brudar från Stockholm/ (Men dom är inget mot en Uppsala brud) O ja har inga problem med babes från GBG/ (Men dom är inget mot en Uppsala brud) O ja har inga problem med brudar från Malmö/ (Men dom är inget mot en Uppsala brud) "nej" Nej dom är inget mot en Uppsala brud "Ingenting" Nej dom är inget mot en Uppsala brud John: Går på gå gatan har headphones på / Spanar brudar kolla vilket sätt dom går / På, dom är härifrån, ja lätt dom två / Tjena vi är jt har ni mött oss två / Vi är i studion ofta, softar från 9,5 / Reccar hela natten och sen glider hem på morgonen / Damn mannen har du sett på katterna / Har sett dom förrut dom är lätt från trakterna / Påminner mig om en brud från stockholm city / I toppform sexy så jag taggar dit i morron bitti / Tycker om malmö, där finns de lagom tjejer / Fast det är knas för jag fattar inte vad dom säger / Tjejer från hela sverige tycker jag om / Men pallar inte gå o köpa smycken åt dom / Softar i stockholm, latj man de känns bra / Men ja föredrar brudarna i min hemstad / Refräng 2x Ciao
John & Tim - JT http://www.znapmusic.com/jt/