the rapp artisten- battla
Länk till http://www.znapmusic.com/therappartisten en rolig låt bara.... ta det chill låt battla
text:
jag lyssnar inte på hannah montana å sluta vifta på röven hora för jag dansar inte lambada ta din egna kuk å sug på din egna banana stora vandaler, ord skapar skandaler skiter i cash, har köpt nya sandaler samla ditt crew så battlar jag hela-jävla-bunten för jag e inte den stela-jävla-gubben fuck off jag e inte nykter, skiter va du tycker så ro hit med nubben skål motherfuckas å om du muckar så e det du som tacklas ner skiter om ni tycker jag e lika häftig som din farsas tupe
ref x2 sluta battla mej för jag kommer bara skratta åt dej din skit e ful och skit-e-ful men min sprit-e-fan-kul
jävla idiot, stå inte här å klo-mannen du kommer aldrig bli stor-mannen kanske magen å så softar å kickar rader om dagen å så vem fan e du aldrig hört talas om din rap-innan om vi battlar så e det jag som e rap-vinnan å sluta smeka ditt egna ollon så mycket jag får rycket som jag får av abtinensen av tomma drycker det rycker i min tunga efter att släppa mera hits shit jag e lika bra som en papegoja påtänd på-tjack ge mej en öl till å jag säger skål-tack ge mej en öl till å jag säger skål-tack
refx2
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|