the rapp artisten- hip hop
Länk till http://www.znapmusic.com/therappartisten
jag hatar inte hip-hop jag hatar bara hip-hop som den blivit bäst flow inget vettigt å säga you know inget vettigt å säga you know bra beat, bra stil, mer cash fan änna kan ingen hitta sin egna stil änna skitsamma, ingen ide att bry sej mer eller om en pimpad bil änna därför kan låten lika väl låta så här:
ref ge mej cash ge mej bling bling ge mej horor ge mej bilar som skiner som diamanter "ge mej cash ge mej bling bling ge mej horor ge mej bilar som skiner som diamanter"
fuck no...fan jävla skit allt låter skit fan nu e jag förbannad som en ny öppen italensk resturang jag hatar pop musik, japp det e sant min ghost writer skrev en text den blev så här.. cash man,,,, cars moves fast man fuck oxå,, det e för kasst änna säger inte att min rap e för vass änna men va kan hända om vi slutar tänka på pengar å istället tänker om folket, orden vi skapar, dagar vi saknar.. fuck it, ingen som lyssnar... hip-hop musiken den knasar
ref
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|