Käääz - Dissen till Ville,Valle & Viktor (Kent-jesus,Habbe & Lasse)
yeah! här e svaret till dom keffa skåningarna... har inte lagt ner så mkt tid på dissen, bara texten ja la ner tid på..spelat in den på typ 15 min, inte den bästa mixningen jag vet (ville få klart den så snabbt som möjligt och introt är inte heller det bästa haha).
länken :
Länk till http://www.speedyshare.com/794363944.html
Text saten:
så hära vare dom bah sa att jag var käääz men grabbar ganska uppenbart,eftersom det är han jag är japp här har ni käääzen när jag svarar tillbax när det blir 2 gånger 16 men jag dödar på en rad yeah Dessa skåningar dom är inte Dirty South för dom har ju rader som är torra som bah ökensand grabbar jag lyssnade på eran diss och jag började skratta och det är sant faktiskt eftersom ni är kassa och vem är denna grabb?,gud förråde kent jesus eftersom att han nu redan sitter på min Tre-udd och hela whoa japp dom vet jag langar uppercuts när jag snortar upp era rader som i amsterdam grabbar har ni hört utrycket "vi sitter i samma båt" ni hamnar överbord som dukar och det skrattar jag åt! och mannen vilka är dina kompisar Habbe och Lasse? dom gick på han som kommer få dom tagga från rappen här kommer jag lägger det svart på vitt som sin city när jag följer takten och jag knäcker dessa hillbillys och alla vet redan att jag vann denna rond och nästa och nästa,gång efter gång yeah vill inte skryta,men har nu fått dessa halvdanskar mayn att känna sig både keffa och lite antastade och Achmed Al mahaj, denna lilla snorunge kan sticka tillbaka till skåne och leka skogsmulle dessa grabbar dom bah snackar om pistoler och vapen men taggar därifrån så fort det kommer till saken dom drar inga vapen, dom bah drar därifrån själva och hela gruppen va ju ute och cykla....som engla! skiter i om raden var playad som din flickvän och habbe och lasse kommer ju alltid vara bitches jag har nu sagt mitt så låter er svara tillbaka bokstäverna har sagt sitt,bokstavligen talat
aja hata eller älska...men är ganska säker på att jag tod dom ;D vet att jag hamnade off på sista raden men wtf tänkte jag och sket it :)
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
|