Magiska Minuter Snippet ( saknas 4 låtar)
Shu folks!
ett till snipp är ute, men med 14 spår med istället för 7 som det var sist, eller något. är väldigt nöjd med mixtapen hittills, som det ligger till nu! ni ska få en lista av gästerna, och en tracklist!
Gäster:
walle, eddie, antagonisten, grizzly, melina, max, kronqvist, denci, n.M.e, hummel och wizdom. vet inte om det kommer vara någon mer gäst, på låtarna som är kvar. det lär vi se isåfall!
Producenter:
CCC: 2 beats, kanske 1 till! Spice: 2 beats Eddie: 1 beat.. den låten är från eddies album, som också snart släpps, och kommer gå under namnet "Mitt andra jag".. håll koll!
Resten av beatsen är instrumentaler, eller freebeats.
tracklist:
01. Det magiska introt Ft. Eddie, antagonisten & Grizzly (Prod. av CCC) 02. Jag har lärt mig Ft. Melina (Prod. av Spice) 03. tankar på beats Ft. Eddie (Prod. av Spice) 04. Mycket att skriva om Ft. Max remix 05. Laddad som aldrig förr Ft. Melina & Kronqvist 06. Jag vaknar upp nu Ft. Eddie 07. Fuck with us Ft. Denci, N.M.E & Hummel (Prod. av CCC) 08. Du är hon 09. Mitt andra jag Ft. Eddie (Prod. av eddie) 10. Stannar kvar Ft. Wizdom 11. Min egen begravning Ft. Anta, Melina & Max 12. Världens åttonde underverk Ft. Eddie 13. Varit längst ner Ft. Melina & Walle 14. Ingen fara Ft. Eddie & Anta (Prod. av spice)
Länk till http://www.speedyshare.com/205625621.html
lyssna igenom, och tyck till. är nöjd, med NÄSTAN allt. tror jag ska spela om 2 verser ifrån mig själv, men inte bestämt mig än. konstruktiv kritik peeps!
Saaarvi, fred ut. / S
(Inlägget ändrat av Mabande 2009-03-02 15:21:02)
Södra Sidan , ÄR NI MEEED!!!!!!
|