[Audio] Maketo - Tar Farväl.mp3
Sista puffen är tagen... iaf tills vidare :) Spela in en ny låt idag, så lyssna och om ni vill kommentera lr inte, det bestämmer ni, jag känner bara att jag vill berätta för dom som har hört min låt "PPP" att jag har tagit uppehåll från Mary Jane! Allt gjort av mig, förutom reffräng och beatet som är gjort av VTZ och någon random..LADDA NER HÄR! Audio: Text: Intro//** So long this is goodbye May we meet again in another life Like strangers passing by May we see clearly in a different life Intro//** Vers 1.. Jag säger adjö till min kära mary jane har uppskattat alla stunder då du va här hos mig men jag känner för stunden att jag måste ta farväl för tiden med dig är nått som håller fast, min själ Vi har skrattat och njutit av livet tillsammans har andats så lyckligt när vi trivdes i flamman men tiden har stannat, jag har tagit några snesteg som ingen har fattat, jag förlorade min helhet jag förlora mig själv, måste börja fokusera på mig själv, tills min önskan har resignerats min önskan, att hitta mig själv igen mina drömmar, som ingen har sett min vän har spenderat för mycket tid med dig på sistonde vi har bildat problem, nu tror jag att jag slipper de men tack mary jane, du har skapat en krigare men just för idag så måste jag passa dig vidare Reffräng 1//** Keep dodging lights like a thief in the night The sun will rise and expose all our lies So why deny that you and I lead different lives? The rivers from your eyes can't change my mind Reffräng 1//** Vers 2.. Livet kan va fucked up och livet kan va vackert men nu är livet fakta när jag skriver ner på pappret om att jag måste ta ett avstånd från dig tills den stunden då jag har en framgång hos mig Ey, snälla.... lyssna nu vill berätta för att tystna ut och plus att du har varit här en stund Get mig stabilitet och en värdig grund By the way MJ, jag har hittat en tjej jag tror du diggar henne hon är nästan som dig hon ger mig samma glädje med sin närhet en helt otrolig känsla som kallas för kärlek säger adjö för att nå mina drömmar Få denna önskan att få hitta dörrar Men kanske nån dag i nått annat liv möts vi som främlingar för att sedan andas in Reffräng 2//** Keep changing your mind like clouds in the sky Love me when you're high, leave me when you cry I know it all takes time, like a river running dry when the sun's too bright Reffräng 2//** Vers 3.. Du måste förstå varför jag tar farväl för jag vaknar när jag kliver ur din atmosfär Se sina möjligheter, ser att det är kärlek när my love glider in mot min närhet vet, att, det jag ser är en lycka när, jag, känner av hennes kyssar Men ta mig inte fel mary jane du är min fe här hos mig, men när jag ser mot min tjej vet jag att just idag kan jag lägga av så jag lämnar dig nu för att slippa se dig bränna av du är föralltid min gold-digger boo, För när jag har varit med dig så har jag knappt nå pengar kvar så jag tar ett uppehåll och jag får en chans till en ekonomi där jag kan nå balans och jag vill tacka dig min Angelika mina känslor för dig känns föreviga Reffräng 3//** Keep dodging lights like a thief in the night The sun will rise and expose all our lies So why deny that you and I lead different lives? The rivers from your eyes can't change my mind So long this is goodbye May we meet again in another life Like strangers passing by May we see clearly in a different life Reffräng 3//** (Inlägget låst av luthgr3n på grund av för många uppningar 2009-03-01 18:11:14)
Soon in your Fridge, mofo..