therappartisten - jag e sveriges
första låten med the rapp artisten e ute nu! låt: jag e sveriges
hoppas ni gillar det, å att ni känner att VI VILL HÖRA MER kort låt.. bara 1:30 min, så alla kan ta sin tid å lyssna ;) Länk till http://www.znapmusic.com/therappartisten
text:
yo yo yo jag e sveriges bästa rappare eller näst bäst, feven e bäst ingen har en chans mot mej jag kan rimma i timmar utan att öppna munnen det låter skit bra, för jag e kungen kungen på mikrofonen den svenska nyfödda hip-hop sonen jag rappar för alla som fattar hatar när folk skrattar jag e skit sur, som magnus härenstamm kan jag rappa? nej jag e lika dålig som din pappa han som e bög nu, eller nä han bara dejtar kvinnor med skägg eller hur?
ref jag e sveriges bästa rappare jag e världens snyggaste kille oxå så tjejer ring mej
jag flyter som etype hade gjort om han rhymade jag e som signade artister jag finns längst upp på topp lister men alla älskar att hata mej vem har skapat mej kanske e det den svenska hip-hop scenen för jag hade nämligen melinda wredes första platta under benen när jag föddes, men nu e jag tuff, nu har jag hört common, mc hammer och en hel del andra coola snubbar jag hänger med i svängarna för jag hänger nämligen med alkis gubbar
ref x2
(Inlägget ändrat av luthgr3n 2009-02-28 14:12:46)therappartisten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|