Tjaaa! Håller med schiz0 på endel punkter asså :D Beatet var riktigt soft faktiskt, förutom den lite tråkiga sången i refrängen. introt blev dock lite tråkigt att lyssna på med allt "Ey yeah skellefteå-piteå" och så..Chasse : Jag gillar att du öppnar versen med "HÅLL KÄFTEN", iskallt. Men tyvär så har schiz0 rätt i det han säger att det går utför i versen lixom, har hört mycket bättre som du har gjort. Texten är rätt soft, lite regular bara. Jag gillar när det lixom sticker ut lite med sköna och eftertänkta rader. Men flowet, absolut bra! synd att du inte körde på hela tiden utan att stannade upp sådär ibland. Reffen var som sagt lite tråkgitHenka : Riktigt skön laidback stil i början! det var nice som fan. Gillar din vers faktikst inte hört något med dig innan direkt, men jag gillar hur du varierar flowet med det snabba och långsamma, texten är skön också, kunde filat på vissa rader bara. Låten får 3/5 iallafall men vem vet, det här blir säkert bättre efter några lyssningar så den får ligga kvar på datorn ett tag :) Peys!
Om vi vill, Blir du aldrig tightare