I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Chasse ft Henka - Stänga min käft

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-02-26 20:26

Chasse ft Henka - Stänga min käft

Ey , hookade upp med min vapendragare Henka och detta blev resultatet

Vers1 : Chasse
Vers2 : Henka

Vi mixxade vårat eget osv

ge oss lite kärlek nu va , vi behöver det efter alla dessa kalla dagar och nätter här i norr

Länk till http://www.speedyshare.com/358363124.html

2009-02-26 20:50
soft beat val må jag säga..
men men
chasse: tycker du kom in skönt som fan, men ju längre fram man kom så kändes det som att ditt flow bara vart stelare och stelare, rimmen kunde ha slipats lite extra vad som lite tråkiga och smått förutse bara (nog för att jag inte är så mkt bättre på rimmen ^^).. tkr att du har lyckats bättre men men keep it up.. ps skön attityd..

henka: skön attityd där med, du hade ett drygt flow och det passade. men tkr att det fanns ställen där det vart små grumligt och flowet kom lite off. har inte hört allt för mkt från dig för att börja sitta och säga hört bättre med dig.. slutet ogillades.

pang i bygget dax för lite wow chips och cola nu!

ville bara påpeka att jag var ironisk<br>

2009-02-26 20:52
tackar tackar ,kul att du gillar till en viss del iaf :)

2009-02-26 21:27
Tjaaa!
Håller med schiz0 på endel punkter asså :D

Beatet var riktigt soft faktiskt, förutom den lite tråkiga sången i refrängen.
introt blev dock lite tråkigt att lyssna på med allt "Ey yeah skellefteå-piteå" och så..

Chasse: Jag gillar att du öppnar versen med "HÅLL KÄFTEN", iskallt. Men tyvär så har schiz0 rätt i det han säger att det går utför i versen lixom, har hört mycket bättre som du har gjort. Texten är rätt soft, lite regular bara. Jag gillar när det lixom sticker ut lite med sköna och eftertänkta rader. Men flowet, absolut bra! synd att du inte körde på hela tiden utan att stannade upp sådär ibland.

Reffen var som sagt lite tråkgit

Henka: Riktigt skön laidback stil i början! det var nice som fan. Gillar din vers faktikst
inte hört något med dig innan direkt, men jag gillar hur du varierar flowet med det snabba och långsamma, texten är skön också, kunde filat på vissa rader bara.

Låten får 3/5 iallafall men vem vet, det här blir säkert bättre efter några lyssningar så den får ligga kvar på datorn ett tag :) Peys!
Om vi vill, Blir du aldrig tightare

2009-02-26 21:29
tackar tackar simon kul att du gillar , kanske stämmer de ni säger att min vers blir sämre men äh vafan :)

2009-02-26 22:08
töööngt boys!
skönt flow. och beatet satt som handen i handsken!

2009-02-26 22:21
tackar kul att höra :)

2009-02-27 11:57
kom igen nu whoa!

2009-02-27 13:00
hatar pite dialekten låter som att ni är riktiga bönder haha,enda rapparen som kan rappa där är michel han skippar dialekten och gör de fett. man hör på eran rap att de är pappa som betalat studion haha

2009-02-27 15:38
haha för de första så är jag inte från piteå , och för de andra så har jag pröjsat för varenda krona för studion jag använder

tack för att du tog din tid iaf

2009-02-27 22:28
EddieLG P19

om farsan skulle betala min studio skulle jag vara världskänd vid de hära laget.

puss

2009-03-01 16:24
kom igen låt den inte dö !

2009-03-01 19:49
Henka och Chasse, kan bli en tung duo. Tankar nu, ska iväg på jobbet, kritik kommer senare!

EddieLG P19, vad fan är du 12 år eller? Lär dig meningsuppbyggnad innan du börjar flama folk. Det är inte direkt så att de rår för vilken dialekt de har.

pz

2009-03-03 12:19
tack för kommentaren Gnupp som skickade i pm

någon mer ?

2009-03-04 17:09
dålig stil av folk att tanka skiten men inte orka skriva nånting eeey