Kenan....det här handlar inte om mig utan er, oroa dig inte jag lyckas göra riktig HIP HOP musik jämfört med dig, du borde lugna ner dig med den attityden o det snacket. Jag är inte nån liten fis ""rappare" som leker gangsta bakom en datorskärm det sköter ju du så bra. Och jag ska vara helt ärlig mot dig, det här handlar inte om att HATA eller vara Avundsjuk på något som helst sätt. För jag kan tänka mig det var det första du tänkte på när jag skrev mitt första inlägg och det är det verkligen inte. Och du har rätt jag har inte lyckats med musiken ÄN, men inte du heller. Man har inte lyckats för att man varit ett förband åt någon (om det nu är det du tror). Och sen förklara en annan grej för mig; Hur i helvete känner mer folk i Varberg mig än vad dom känner dig? Oj Kenan lite ledsen över att Salladin tar hem publiken i hemmaplan kanske?? Inga fler inlägg från mig har sagt det jag vill och önskar verkligen från hela mitt hjärta att det går bra för dig i framtiden och att du lyckas med musiken och uppnår drömmarna. Det gör jag verkligen för jag tycker om att se folk lyckas i livet. Chilla bara ner den attityden så lovar jag att det kommer gå fint!! Peace och hoppas du har fått rätt uppfattning om vad jag tycker!!
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR