I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Grizzly - Somma Di 2008 (EP)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-02-25 11:49

Grizzly - Somma Di 2008 (EP)

Ai!

Vi är snart tre månader in på år 2009 och förhoppningsvis blir det ett händelserikt år. Jag och Max jobbar frenetiskt med vår EP: "Bananas" och vårt nya mixtape: "Magnum Opus vol. 2"! Max håller också på att sammanställa sitt solosläpp "Mångfald" som låter helt otroligt bra.

I vilket fall som helst så tänkte jag bjuda på en liten EP som jag har snickrat ihop, det är en EP som jag tänkte skulle summera 2008, eller i alla fall 2008 års låtar som inte var med på något officiellt släpp (med något undantag) men som ändå är värda att lyssna på!

Många kommer säkert att ha hört några av låtarna innan, det finns säkert till och med de som har hört alla, men jag slänger upp EPn här ändå för alla som inte har hört dem och för alla som vill höra dem igen!

Ser framemot fortsättningen av 2009, mycket ligger och bubblar och jag är sjukt ready!

Tracklist:

01. Hur vi gör det fett (med Tay Tay Dat Dude & Max)
02. ABC (med Antagonisten & Ceder)
03. Tänk efter vad du säger till mig (med Max & Ceder)
04. Bakom fasaden (med Caustic, Antagonisten & Max) prod. Core*
05. G R I dubbel Z (prod. RSL Beats)
06. Bring It On (med Bobbo & Max)

*Spår 4 är taget från Antagonisten - Årets sista mixtape

Länk: Länk till http://www.speedyshare.com/319175852.html

Hoppas ni gillar! Ha det bra! // Grizzly

MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.