Text:elak - vers 1 killen han ha blive (galen), på sättet som han spotta (rader) det se tungt ut, men snubben (kommer köra över staden) så håll käft, ingen bryr sig om ditt (paperchase) du snackar om sedelbunt, (när du lever på veckopeng) svensk hiphop, de blir (vad vi gör de till) just nu, är folket besatta av massa (techno småglin) förtståru va jag menar, eller (tycker jag e knäpp) så ta en titt, och lyssna på (lil wayne, och kanye west) snubbarna var bra, (men de spåra helt ur) nu är båda bitchtitsen (besatt av autotune) jag är trött på det homie, (jag vill ha äkta grejer) som att knulla med kondom, (det förstör hela grejen) som medina, (vi borde få en bättre deal) till alla dom som försöker få (hiphopen till liv) japp, kompis, dags att krossa glasen dags att få retardsen, flyga upp i taketwikke - refräng Ni slår inte in på top 3 så ni blir utan pallplats Vi rider på vår våg utav vår egna anstas Vi kommer sluta på en anstalt med vår grymma musik vi dödar all konkurrens och vi gör det med stilwikke - vers 2 Ge mig W, W, Ge mig I, I, Ge mig K,K Ge mig K igen och sen ett E Vi sätter färg på ditt liv och på själva vardan Vi är så tung att våran bas mäts i på richterskalan Vi är trött på detaljer, så vi höjer standarden Vi är på ytan, som oboy utan att blanda den Skitsnack, we are deep up in this shit we too deep up in this bitch När vi langar nästa hit Simpel matte säger ett plus ett de blir två Men wikke plus elak tar er upp i det blå Hoppa på alla moln, dags att lägga på ett kål Innan verkligheten kommer bakom Wikke och elak är inte simpel matte Mer komplicerat, yeah, så där satt den!wikke - refräng Ni slår inte in på top 3 så ni blir utan pallplats Vi rider på vår våg utav vår egna anstas Vi kommer sluta på en anstalt med vår grymma musik vi dödar all konkurrens och vi gör det med stilwikke - vers 3 När nii siktar mot toppen, vi siktar mot stjärnorna Vi ser inga gränser, vi har branschen i hälarna Vi ligger steget före, som man måste göra Man ska kunna sin grej, komma in och förföra Få folk att få upp örat, och föra det vidare om nån sätter punkt så måste vi bestridare För vi vill göra det här, musiken är vår grej Så du kan inte komma här och bara säg åt mig Hur jag borde göra det, och hur det borde låta Jag har rutin bakom micken, ja, det har vi båda Det är från mitten av sverige som vi levererar de Vi är lika heliga som totempelare Jag har frälst ett papper och det var jävligt värt de Rånar hellre dig på pennor än kassajäveln Det är med stolthet i behåll som jag lämnar nu sätter jag punkt för jag måste vässa pennanwikke - refräng Ni slår inte in på top 3 så ni blir utan pallplats Vi rider på vår våg utav vår egna anstas Vi kommer sluta på en anstalt med vår grymma musik vi dödar all konkurrens och vi gör det med stil